Avatar billede nitro_xx Nybegynder
01. januar 2001 - 17:39 Der er 13 kommentarer

Hvor kan jeg købe Flash Maker

Hejsa!!! JEg står og skal købe Macromedias Flash maker 5. Er der nogle der kender en butik I DANMARK som sælger det???

35 point til jer!!!!!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. januar 2001 - 18:03 #1
Jeg har ikke den fjerneste idé om hvad Flash maker 5 er. Hvis det er Flash 5 du mener kan du bla. få den i box-version her. http://www.ravenholm.dk søg efter Flash - Eller kig på edbpriser.dk, der var også et par stykker...

/Nikolaj
Avatar billede apollo69 Nybegynder
01. januar 2001 - 19:08 #2
Avatar billede ion Nybegynder
02. januar 2001 - 20:03 #3
LOL den er jo på janpansk?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
02. januar 2001 - 21:15 #4
Ja, men der står mange gode ting.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
02. januar 2001 - 21:17 #5
Nej, jeg kunne bare ikke lade være med at nævne den.
Avatar billede spm. Nybegynder
04. januar 2001 - 14:40 #6
apollo-->Meget spændende side. *lol*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. januar 2001 - 14:44 #7
Yup... Hvis der er nogle der har fattet en meter - så giv mig lige en oversættelse....
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
07. januar 2001 - 13:26 #8
På siden er der bare nogle eksempler på hvad man kan lave med flash. Der står også noget om hvad det er for et program, men det er de mest simple ting de har og skriver om.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. januar 2001 - 05:05 #9
Afvis eller acceptér det svar du har fået og lad os så få lukket dette her spørgsmål...

:-)

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 00:52 #10
humdi hum...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 13:43 #11
Hvorfor lukker du så ikke bare spørgsmålet når du afviser?? Ihvertilfald skal du nok forklare bedre hvad det er du leder efter.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. april 2001 - 06:29 #12
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:03 #13
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.