Avatar billede danielv Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:51 Der er 10 kommentarer

Softmodde et 5200 FX til Quadro

Som titlen antyder vil jeg gerne softmodde et GeForce 5200 til et Quadro, men har sgu noget svært ved at finde ud af om det overhovedet kan lade sig gøre.
Har zappet en pæn del rundt på nette, men har ikke rigtig kunne finde ud af noget.
Nogen som kan hjælpe???

På forhånd tak.

Daniel...
Avatar billede danielv Nybegynder
05. oktober 2003 - 23:53 #1
Der må da være nogen som kan hjælpe når det er muligt med GeForce Ti kort???

Daniel...
Avatar billede danielv Nybegynder
06. oktober 2003 - 16:06 #2
Der er sgu't meget "ekspert" over det her. ;-)
Der må da være nogen som kan sige om det overhovedet kan lade sig gøre???

Daniel...
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
21. oktober 2003 - 08:47 #3
ved ikke helt med dit kort, mener kun det kan lade sig gøre op til gf4 serien. men forsøg da det kan ikke skade.
du kan hente den nødvendige sofware her: http://www.guru3d.com/index.php?page=rivatuner&menu=8
du skal hente rivatuner og softquadro4.
her er en guide til at gøre det med de 2 prorgammer: http://nvworld.ru/docs/sq4e.html

har selv softmoddet mit gf2pro til et quadro2 pro. det yder en del bedre i 3d apliaktioner som 3dsmax. men i spil vil du kunne opleve en dårligere ydelse. da quadro kort er opengl basserede og ikke direct3d som de fleste spil benytter
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
21. oktober 2003 - 08:48 #4
forresten så følger softquadro med rivatuner, så den behøver du ikke downloade.
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
24. oktober 2003 - 09:19 #5
ku vi ikke lige få en update på den her tråd, og høre om det virker?
Avatar billede danielv Nybegynder
24. oktober 2003 - 15:44 #6
Jo, selvfølgelig, men har ikke lige haft tid siden du skrev, så det er endnu ikke blevet afprøvet.
Sjovt du skriver "vi" nu når det sådanset kun er dig (epo_blackdevil) som har svaret på denne (åbenbart for svære) tråde! :-) :-p

Daniel...
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
25. oktober 2003 - 09:53 #7
he he. det er helt okay.
men grunden til jeg skriver "vi" er at der også er andre der læser denne tråd. der er sikkert andre der gerne vil vide hvordan det går med projektet. og måske prøve det selv hvis det virker

:) held og lykke :)
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
07. november 2003 - 12:18 #8
hmm, hàr du ikke snart haft tid til at kigge på det?
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
23. november 2003 - 02:23 #9
ja, der må være grænser for hvor lidt tid du har!!
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
16. marts 2005 - 10:36 #10
bliver det til noget?