Avatar billede bigjohngarvey Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mails til outlook og webmail

Jeg har problemer med hvor mine mails skal lande. Siden den 13 september vil mails tilsendt til min tdc mailsadresse ikke vise sig i outlook, men derimod kommer de i tdc's webmail service (mail.tdconline.dk). Udover det er trælst at skulle gå på webmailen istedet for bare at starte outlook, har jeg fundet ud af at man kun kan have meget få mails i indbakken inden den er fyldt så folk ikke kan sende til mig.

Jeg kan ikke tro jeg er kommet til at trykke på noget der får outlook til ikke være stardard, men eftersom jeg simpelthen ikke kan finde en løsning, skal jeg ikke udelukke noget.

Håber I kan forstå mit spørgsmål selvom problemet er noget mystisk.

På forhånd tak
Avatar billede connie Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:33 #1
For at få adgang via outlook til din tdc-mail, skal dit 12 cifrede kundenummer og din adgangskode være tastet ind under "konti".
Avatar billede bigjohngarvey Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:42 #2
Disse to ting har været tastet ind hele tiden. Jeg kan godt tjekke min mail i outlook, men den siger bare der ikke er noget. Når jeg så går ind på webmailen for samme adresse kan der sagtens ske at være kommet en mail!!
Avatar billede connie Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:45 #3
Ok, mystisk. Lytter med på om andre har en løsning.
Avatar billede unknown1 Nybegynder
05. oktober 2003 - 22:20 #4
1.Slet din konto i Outlook og opret den igen
2.Luk Outlook ned og start den op igen
3.Tryk send og modtag
Avatar billede bigjohngarvey Nybegynder
05. oktober 2003 - 23:32 #5
den virkede desværre heller ikke. Nu har jeg skrevet til TDC - så må jeg se hvad det giver.
Avatar billede bigjohngarvey Nybegynder
05. november 2006 - 21:05 #6
lukker