Avatar billede xsms Nybegynder
08. september 1999 - 17:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Joke liste i ASP

Hej der nogen dre kan sige mig hvo jeg kan finde et ASP sripttil en joke liste li som den på www.telebesked.dk hvo brugeren på et specialt tidspunkt for tilsendt en sms med en joke!
Avatar billede stoffer Nybegynder
09. september 1999 - 13:40 #1
brug et sms script på http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=kategori&id=5 og tilpas det til dine behov....
Avatar billede xsms Nybegynder
09. september 1999 - 14:12 #2
Jeg er altså ikke god til det der med asp og kan ikke gøre det
Avatar billede s Nybegynder
10. september 1999 - 17:35 #3
Jeg tror at du bliver nød til at betale $$$ hvis du vil have en til at lave det...
Avatar billede stoffer Nybegynder
11. september 1999 - 14:08 #4
netop

det script du taler vil garanteret tage min 1 dag, hvis man skal lave det fra bunden...
Avatar billede xsms Nybegynder
13. september 1999 - 13:45 #5
Men hvis du kan lave et avencerede sms og jokeliste i ASP og få det til at virke så kan vi vel godt finde noget rimligt!
ps.send en e-mail til mig

                                Adan@forum.dk