Avatar billede delbanco Nybegynder
01. januar 2001 - 09:59 Der er 4 kommentarer

C - KU - BREEZE

Kan I give mig oplysninger om kapacitet og tilgængelighed for ovennævnte bånd - endvidere kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke restriktioner der er omkring bredbånd her hjemme i Danmark.

Hvad er et C og KU bånd på Internettet ?

Hvad betyder breeze ?
Avatar billede racerrune Nybegynder
01. januar 2001 - 13:32 #1
Restiktioner?!
Avatar billede delbanco Nybegynder
01. januar 2001 - 17:48 #2
Ja undskyld, men bl.a. i USA er der visse restriktioner i forbindelse med bredbånd !
Avatar billede racerrune Nybegynder
01. januar 2001 - 19:02 #3
Ja men der er da ik i DK !? Jeg har 512/512 dsl og jeg har ikke fået noget at vide om restriktioner fra teledk...!!
Avatar billede twister10 Nybegynder
01. januar 2001 - 19:19 #4
Kig her :

http://www.breezecom.com/

De kan da fortælle dig en del om kapaciteterne på BREEZE :-)

De laver trådløse BREEZE komponenter til højhastigheds netværk.