Avatar billede b.h Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:06 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Hjelp mig med at komme af med en skide HACKER

Hay er der en her der kan hjælpe mig med at komme af med en skide hacker der bliver ved med at prøve at komme in på min pc ???
Avatar billede jara06 Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:07 #1
more info needed ..
installer firewall, hent alle fixes fra MS, scan pc for trojanere etc...
Avatar billede b.h Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:12 #2
Jeg har updated min norton firewall og skaned for virus og trojanere men de siste 14 dage har min firewall kommet og sagt at it bestemt ip nr har prøvet at få adgang til min pc vha Backdor/SubSeven En Trojanere men mit virus pogram kan ikke finde den troja ???
Avatar billede b.h Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:15 #3
Han har lige prøvet lige nu hans ip er 80.97.45.8
Avatar billede kick Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:17 #4
inetnum:      80.97.45.0 - 80.97.45.63
netname:      SC-GEDERAMI-SRL
descr:        S.C. GEDERAMI S.R.L.
descr:        STR. VIITORULUI NR 13,
descr:        ORAS URZICENI JUDETUL,
descr:        IALOMITA COD 08230,
descr:        ROMANIA
country:      ro
admin-c:      CMC2-RIPE
tech-c:      CMC2-RIPE
status:      ASSIGNED PA
mnt-by:      AS3233-MNT
mnt-lower:    AS3233-MNT
mnt-routes:  AS12302-MNT
notify:      domain-admin@listserv.rnc.ro
changed:      cristih@rnc.ro 20030902
source:      RIPE

route:        80.97.32.0/20
descr:        Mobifon S.A.
descr:        Romania
origin:      AS12302
notify:      isp.support@connex.ro
mnt-by:      AS12302-MNT
changed:      isp.support@connex.ro 20020412
source:      RIPE

person:      Constantin Mihail Cristian
address:      STR VIITORULUI NR 13 ORAS
address:      URZICENI JUD IALOMITA COD
address:      08230
phone:        +40788343802
e-mail:      gederami_srl@yahoo.com
nic-hdl:      CMC2-RIPE
notify:      domain-admin@listserv.rnc.ro
mnt-by:      AS3233-MNT
changed:      cristih@rnc.ro 20030902
source:      RIPE
Avatar billede arlet Juniormester
05. oktober 2003 - 00:18 #5
Jeg vil gerne om du ville installere et prg. mod trojanere. Det hedder TrojanHunter og er nok et af de bedste prg. som findes. Du kan på denne adr. få en 30 dages trial version: http://www.misec.net/trojanhunter/ Installer programmet, Der lægger sig et trojanhunter ikon i tray, højreklik på dette og vælg settings. Sæt en vinge i Automatisk remove trojans. Kør derefter en scanning med TrojanHunter.
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. oktober 2003 - 00:18 #6
Først henter du lige Ad Aware fra www.lavasoftusa.com installere og scanner med den.

Derefter scanner du med http://scan.sygate.com

Mens du gør det kikker jeg lige på IP'en
Avatar billede b.h Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:20 #7
Oki jeg gør det med det samme Tak
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. oktober 2003 - 00:24 #8
Fint kick har allerede gjort arbejdet, harefter kan du sætte din norton til at afvise/blokkere alt fra den nævnte IP adresse.

SubSeven er en gammel kending, hvis du ikke har den, og din virus beskyttelse er opdateret, er det ikke sandsyneligt at du får den, men du bør holde øje med loggen jævnligt.

Du vil opdage at du ofte bliver scannet med portscanninger, subseven, selv backorifice og andre gamle kendinge. Du bør ikke blive alt for bekymret bare du holder øje med det, Det er begyndere der leger og de kommer sjældent gennem din firewall
Avatar billede kick Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:28 #10
der står hvordan du fjerne subseven
Avatar billede b.h Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:34 #11
Jeg takker mange gange men jeg kan stadigvæk ikke finde den skide trojanere det er ved at blive ret så trætende det her for mange gange når han prøver bliver han ved og ved i timer det er sådan at jeg ikke en gang kan surfe på nettet sometider fordi han tager al båndbreden eller hvad ved jeg men træls er det....
Avatar billede kick Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:38 #12
Firewallen poper vel op med et vindue kan du ikke banned ham med Norton firewall
Avatar billede b.h Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:42 #13
Ja det har jeg gjort men det bliver ved ???? her i mens vi har skrevet sammen har der været 6 forsøg på at komme ind på min pc det ip nummer jeg gav dig før er bare den der har været værst af alle de mange der prøver at komme ind jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved det her ?
Avatar billede nemo2000 Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:44 #14
jeg har lige scannet fuckeren... han har selv åbent for port 25, 110 og 135
Avatar billede squashguy Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:45 #15
lav en dcom på ham ;)
Avatar billede b.h Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:48 #16
Ja men det er da meget godt .... men det hlælper ikke rigtig mig med at komme af med de skiderikker jeg har lige set på stadistiken for idag 336 forsøg har norton stoppet heh heh det er sku ikke sjov mere det her.
Avatar billede nemo2000 Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:50 #17
hvilket program bruger du? jeg har selv norton internet sec...

dcom... det er ulovligt...
Avatar billede b.h Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:50 #18
Well jeg bliver nød til at hoppe i køjen nu skal op tidligt imorgen.....
Avatar billede b.h Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:51 #19
Det samme her
Avatar billede kick Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:54 #20
25 UDP smtp Simple Mail Transfer
110 TCP pop3 Post Office Protocol - Version 3 ProMail trojan
135 TCP epmap DCE endpoint resolution W32.Blaster.Worm, W32/Lovsan.worm
Avatar billede nemo2000 Nybegynder
05. oktober 2003 - 01:15 #21
kick er du på ICQ, du kan finde mig på 52873824
Avatar billede kick Nybegynder
05. oktober 2003 - 09:36 #22
Jeg bruger ikke ICQ men kun MSN