Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2003 - 23:48 Der er 6 kommentarer

overgang i hyperlinks?

jeg har lavet en overgang i mine hyperlinks så farven er går, men når musen er over linket skifter den farvé til blå... Det virker også...

Når jeg trykker på linket og kommer frme til det lnk som jeg skal, skifter alle hyperlinksene på siden favre til lilla..Hjælp, hvordan retter jeg det?
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. oktober 2003 - 23:49 #1
Hvis du mener alle de links du har trykket på, så er det stylen visitet du skal have fat i, i dit stylesheet
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2003 - 23:52 #2
kan jeg ikke rette i det uden at bruge koder?

er der ikke et sted i frontpage detkan rettes?

og hvordan går man , hvis det ikke kan gøre automatisk?
Avatar billede Kengun Praktikant
04. oktober 2003 - 23:56 #3
Højreklikk i din side. Vælg "Egenskaber for side". Klik fanebladet "Baggrund". Forandre farven på "Besøgt hyperkobling".
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2003 - 00:02 #4
den har alle 3 : hyperlink, besøgt hyperlink og aktivit hyperlink er markeret med den farve som teksten har, så den ikke ændre sig...

Jeg har sat kryds i at aktiverer overgangstilstand og valgt den korrekte farve..det har vikret før...
Avatar billede nemo2000 Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:28 #5
Her har du koden, kom så igang...
a{
text-decoration: underline;
font-size: 11px;
}

a:link{
color: blue;
}
a:visited{
color: blue;
}
a:hover{
color: green;
}
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2003 - 00:41 #6
nu har jeg opdelt siden med fælles kanter, så der er er ikke noget der ligner den tekst der overhovedet.........