Avatar billede dalleholstebro Nybegynder
04. oktober 2003 - 16:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

voodoo 3 grafikkort til winxp?

HEY alle.

vil bare høre om et voodoo 3 kort kan køre med winxp?
det er jo rimelig gammelt og på kassen står der ikke noget om at den kan køre på xp.
nogen der ved det?
eller nogen der eventuelt har en opdatering eller driver så den kan køre med winxp?

og er det bedre med et 16 mb voodoo 3 end et onboard med 32. ikke noget specielt onboard grafikkort?

mvh
Daniel
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. oktober 2003 - 16:21 #1
mit voodoo 3 3000 kunne saktens du skal bare bruge den windows 2000 driver du kan finde på nettet.
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. oktober 2003 - 16:22 #2
der er muligvis enda nogen der har lavet en xp driver
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. oktober 2003 - 16:22 #3
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. oktober 2003 - 16:26 #4
dit onboard grafikkort understøtter sikkert ikke opengl m.m men du kan jo altid teste det med feks 3dmark og se hvilket der performer best
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. oktober 2003 - 16:27 #5
du kan finde 3dmark 2001 her hvis du skulle have lyst til at teste
http://www.tweak.dk/andre-ny.php
Avatar billede namx Nybegynder
06. oktober 2003 - 12:48 #6
jeg er bange for at du spilder din tid ved at lede efter og installerer drivere til voodo3 kortet plus alt den tid du bruger på at benchmarke "kortene".,Dit onboardkort kører næsten=100% sikkert hurtigere end voodokort. hvis du havede 3-4 at voodokortene og 3-4 pladser til kort kunne du SLI forbinde dem og opnå nogen hastighed.. Det kommer selfølige an på din maskines konfiguration.. men voodo kortet er ved at være et meget gammelt kort ... også de 16 mb sætter sine begrænsninger...