Avatar billede fctue Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med fx5800

Har lige skaffet mig et fx5800 til en rigtig god pris. Mit problem er, at billedet er fucket helt op. Det buer i den venstre side. Normal er det fordi jeg har indstillet opløsningen på noget forkert, men 1027x768 burde jo passer til alle kort. Jeg har installeret 45.23 driveren -først lagde jeg 51.75 ind, men den gjorde at jeg ikke kunne gå ind i de adv. indstillingerne på skærmen ???
Nu har jeg bare indstalleret driveren og når jeg spiller bl.a. MoH Breakthrough og Jedi Academy er der nogle meget store spejlflader. Jeg kan dog godt spille Halo i god grafik. har ikke indstalleret den med følgende software, da jeg mener at kortet burde virke perkert uden (til spil altså) -har haft softwaren inde, men det hjalp ikke.
Kan ikke se sammenhæng (hvis der er nogen), kan i hjælpe ?
Avatar billede cyperjoe Nybegynder
04. oktober 2003 - 16:24 #1
prøv at hente en update til spilende... "www.megagames.com" er et godt sted og starte... jeg har haft nogenlude det samme problem med GTA go fx 5200 men det var kun en updat som skulle til...
Avatar billede ird Praktikant
04. oktober 2003 - 17:19 #2
Prøv at fjerne alt du har på grafikkortet i enhedsorientering og genstart så din pc. Derefter henter du 40.72 på nvidia's hjemmeside og installere den
Avatar billede ird Praktikant
04. oktober 2003 - 17:19 #3
Avatar billede ird Praktikant
13. oktober 2003 - 09:20 #4
Fik du løst problemet for glæder mig til feedback for at høre hvordan det gik!
Avatar billede fctue Nybegynder
13. oktober 2003 - 10:42 #5
Jeg har delvist fået løst problemet. Har kontaktet EA og pga spillene er "gamle" (grafikmotoren) snakker de ikke godt sammen. 40.72-driveren virker ikke på min pc, og jeg har bare holdt mig til min 45.23 nu.
Ellers tak for hjælpen