Avatar billede zaditor Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program til at udregne sin kost med

Hej

Jeg sidder og skal finde et program, som kan regne ud, hvor mange vitaminer og alle mulige andre ting man har fået, når man indtaster det, som man har spist en dag - både noget med hvor meget sukker, kJ og alle mulig ting man har indtaget på en dag

Jeg mener, det hedder noget med kend din kost, eller sådan noget - nogen der ved, hvor man kan finde sådan et program... Jeg har brug for det sådan rimelig hurtigt...
Avatar billede rapotjau Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:16 #1
Der er udviklet et program der hedder DanKost. Jeg ved ikke hvor meget det kan, for jeg har ikke selv brugt det - kun sat det op.
www.dankost.dk
Avatar billede victor-1 Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:17 #2
Avatar billede zaditor Nybegynder
05. oktober 2003 - 10:32 #3
Hej victor-1:

Der har jeg også været inde at se, men ikke engang demo'en kan du dl...
Hmm... sur mås!

Jeg lukker den - ser ik' ud til, man kan få det - gratis