Avatar billede konig Nybegynder
31. december 2000 - 11:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Langsom afkobling

Lige pludseligt er min cybercity forbindelse blevet ca 8 sek. om af lukke ned når jeg trykker \"Afbryd forbindelse\".
Hvordan kan det være?? Jeg har ikke ændret på nogen indstillinger.
Jeg har også en Get2net forbindelse og den lukker ned mad det samme når jeg afbryder forbindelsen.
På forhånd tak
Avatar billede einstein Nybegynder
31. december 2000 - 11:59 #1
Det ved jeg ikke men prøv at tage en hammer lidt salt.
Drys saltet ud over modemet og begynd at slå helt vildt på det........det virker!
Avatar billede min Nybegynder
31. december 2000 - 12:04 #2
Nej slå på cybercity i stedet for....det virker bedre.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. december 2000 - 15:04 #3
hvilket modem bruger du, er det ISDN?

hvilken computer, hvilket OS?

har du lavet nogle specielle indstillinger for CC genvejen?

hvor lang tid tager det at ringe op til de to, hos dig?
Avatar billede konig Nybegynder
31. december 2000 - 16:25 #4
Jeg har et gammelr 33-MODEM. Win 98. Jeg bruger præcis sammen indstillinger for begge opkoblinger.
Det tager normal tid når jeg logger på, det er kun når jeg logger af med CC at problemet opstår. Problemet er opstået pludesligt, det virkede helt fint for en uge siden...
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2000 - 16:37 #5
Det kan også være CC central som laver knuder. Har du f.eks husket at få opgraderet til v90 standard på dit modem, som CC har udsendt meddelelse om?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. januar 2001 - 07:49 #6
jeg tror det er en windows-fejl

opret en ny genvej til CC og prøv igen

hvis denne også laver problemer, så lav en ny get2net genvej, og se om den gør det samme

så er problemt i hvert fald på din egen comp
Avatar billede konig Nybegynder
02. august 2001 - 21:10 #7
Hmm!