Avatar billede kizz Nybegynder
03. oktober 2003 - 12:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

windows update

Har lige formateret og skal installere updates,men den vil ikke installere filerne efter jeg har valgt review and install.Den henter godt nok filerne men derefter går den i stå ????
Avatar billede ostehaps Nybegynder
03. oktober 2003 - 13:03 #1
flytter den nederste streg sig (installations stregen)???
Det kan godt tage lidt tid at installere... prøv næste gang bare at sætte den igang, og gå ned og få en bid mad eller en kop kaffe og kom tilbage og se så om den er kommet videre...
Avatar billede hero69 Nybegynder
03. oktober 2003 - 13:05 #2
Prøv her http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84  jeg havde nemlig samme problem
Avatar billede hero69 Nybegynder
03. oktober 2003 - 13:05 #3
hvad staar din klok og dato til?
Avatar billede hero69 Nybegynder
03. oktober 2003 - 13:08 #4
det kan oxo vaere derfor du ikke kan bruge updates, min stod feks til 2080!!
Avatar billede hcma Novice
03. oktober 2003 - 14:25 #5
check allerførst klokken. Hvis det ikke hjælper:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#no_updates
Avatar billede hcma Novice
04. oktober 2003 - 12:31 #6
kizz>>>  hvad af det hjalp????  (bare så andre hår-afrivende-folk kan se det)
Avatar billede kizz Nybegynder
23. februar 2005 - 10:08 #7
Tak,det var uret der stod forkert..