Avatar billede namx Nybegynder
03. oktober 2003 - 09:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

build by ati model all in wonder 9800 pro

Da jeg fortiden går og overvejer at købe et ATI AIW 9800 pro grafikkort og mener at de er alt for dyre her i danmark, overvejer jeg at Købe et i USA men de kører med NTSC versioner ..vores kabelnet og eller fjernsyn  kører vel tror jeg pal B/G signaler, det jeg vil vide er om det  kan det give problemer for grafikkortes tvturner eller ej..kan der være problemer med at se grafik og film på tvet?? Mit tv er med s-vhs indgang og scartstik.
på forhånd tak Namx...
Avatar billede leon_hunt Nybegynder
03. oktober 2003 - 09:36 #1
Der er 2 tråde af dette spørgsmål
http://www.eksperten.dk/spm/409021
Avatar billede morten_leth Nybegynder
03. oktober 2003 - 09:52 #2
rettelse... der er 3 tråde...
http://www.eksperten.dk/spm/409016
Avatar billede namx Nybegynder
03. oktober 2003 - 09:58 #3
Ja det ved jeg det er mig som har oprettes spørgsmålene vor at få en bredere svar gruppe...
Avatar billede leon_hunt Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:05 #4
Det må man ikke, ifølge ekspertens reglement punkt 2.1.11

Det er ikke tilladt at: "oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede namx Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:23 #5
PlZ. stopper du ikke med at kommenterer mine spørgsmål. det er som sagt for at ramme en større grubbe af svarmuligheder jeg har prosteret spørgsmålet flere steder
Det kan vel have også have interesse for flere "grupper". Du kan vel bare lade mit spørgsmål være i fred hvis du ikke kan besvarer problemet..

Nyt spørgsmål Keder du dig eller er du ordens mand her ??
Avatar billede leon_hunt Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:40 #6
Ja, det kan godt give problemer, i form at at dit tvtuner og tv slet ikke kan forstå hindanden, så du ikke kan få noget billede på skærmen. Desuden kører vi også med forskelige opdateringshastigheder på Amerikanske og Danske monitorer, så du kan resikerer at skade din monitor, hvis den ikke understøtter samme opdateringshastighed.

Måske keder jeg mig lidt, jeg er ikke ordensmand, men som sagt er det bare forbudt at oprette samme spørgsmål flere gange
Avatar billede namx Nybegynder
03. oktober 2003 - 11:03 #7
bare for en oplysnings skyld jeg mener 100% ikke at her er tale om kun 1 spørgsmål.. vi´snakker 1. ntsc versionen . 2 tv standard combitabilitet  usa/dk. 3 og så spørger jeg om svar mht tvturneren... men jeg vælger alligevel at give dig pointene selv om jeg ikke kunne bruge dit svar til noget ...
Avatar billede namx Nybegynder
03. oktober 2003 - 11:09 #8
jeg kunne jo bare lave 3 spørgsmål med forskelligt indhold??
hvorfor bruger i tiden på at generer istedfor at besvarer spørgsmål... når i ikke ved mere end jeg i forvejen selv ved ....
til leo min på sådan et kort bestemmer man jo selv opdateringsheden jeg  bruger en speciel skærm som understytter alle standart settings det er mere det med vores antennesnlæg om tvturneren kan kalrer det signal hvilket jeg for øvrigt mener den kan .... man kan jo osse tilslutte eks. playstation ver NTSC til vores tv men jeg tjaa ville bare vide om der var nogle som havede prøvet noget i den stil vi snakker besparelser på ca 2000kr....