Avatar billede ostehaps Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:29 Der er 14 kommentarer

2-10seks lag i spil

Har sidder i et stykke tid hvor min comp har kørt af lort til.. så jeg besluttede mig for at formatere den... så langt så godt... men da jeg havde fået det hele installeret og gjordt klar... begyndt jeg at spille lidt, kom der 2-10 seks lag (kommer an på spillene (2seks i de gamle spil og 10seks i det lidt nyere med bedre grafik)... men når jeg har spillet i lidt tid begynder disse lags pludselig at komme... jeg kan enten minimere eller trykke ctrl + alt + delete og derefter trykke spillet frem igen og så virker det fint i et minut eller 2... og så starter det hele forfra...

de forskellige spil jeg har prøvet det med ind til videre er: BattleField 1942, Americas Army, NewerWinter Nights og Halo.!

ska lige siges at jeg ikk havde den nyeste driver før jeg formaterede hvor det kørte helt fint (i spil altså)
og nu kør jeg med den nyeste driver 45.24 (starede med at installere 45.23, det  var derfor jeg installerede 45.24)...

comp specs er:
Amd Athlon 2400+ @ 2000Mhz
2x256mb DDR pc2700 Ram
Daytona Gforce 4 Ti4200 m. 8x agp

Lidt hjælp tak...!!!!!
Avatar billede kenp Novice
02. oktober 2003 - 22:41 #1
nu er det jo ikke altid den nyeste driver også er den bedste! tag nogle af de ældre og prøv med så vil det hjælpe.
Avatar billede arlet Juniormester
02. oktober 2003 - 22:54 #2
Prøv at rense dine ram her, de er sikkert fyldt op.. http://download.com.com/3000-2086-10219611.html?tag=lst-0-1
Avatar billede foralias Praktikant
03. oktober 2003 - 08:25 #3
Har du installeret driverne til dit bundkort?
Avatar billede ostehaps Nybegynder
03. oktober 2003 - 12:36 #4
#Foralias: ja jeg har installeret bundkort drivere...

#Kenp: Vil prøve det...

#Arlet: der er ikke noget som bruger høj Ram/cpu kraft når jeg går ud i joblisten og kigger efter, så jeg tror næppe det har noget med mine ram at gøre..
Avatar billede arlet Juniormester
03. oktober 2003 - 12:39 #5
nej, men det kan være at dine er fyldt op med gamle ting. prøv programmet, Jeg fik dobbelt så meget ram effekt efter at have kørt programmet...
Avatar billede ostehaps Nybegynder
03. oktober 2003 - 12:58 #6
har jo næsten lige formateret (1 uge siden).. så ka ikk lige se hvad det skulle være der var, som lagde og fyldte..
Avatar billede ostehaps Nybegynder
03. oktober 2003 - 13:02 #7
har prøvet programmet nu... og det hjalp ikke møj... tror det ville hjælpe en hel del hvis det nu var jeg ikke havde formateret...
Avatar billede ostehaps Nybegynder
03. oktober 2003 - 13:41 #8
stadigvæk sammen problem efter at have installeret en ældre driver... :(
Avatar billede kenp Novice
03. oktober 2003 - 13:52 #9
du afindstalelret den nye først ->genstartede ->indstallerede den nye driver ->genstartede ?
Avatar billede ostehaps Nybegynder
03. oktober 2003 - 13:57 #10
selvfølgelig.... men selvom man ikke afinstallere de gamle drivere først kommer det problem heller ikke (har prøvet at lade være med at afinstallere først..)
Avatar billede ostehaps Nybegynder
03. oktober 2003 - 19:48 #11
har lige formateret for at se om det hjalp... hvilket det også gjorde... men kun i 5min... :( slet ikk nogen der kender fejlen ??? plz gutter... com'on com'on!!!!
Avatar billede arlet Juniormester
03. oktober 2003 - 19:53 #12
Prøv lige at smide resultatet af ctrl + alt + delete
Avatar billede ostehaps Nybegynder
04. oktober 2003 - 11:56 #13
jeg har lige fundet ud af at det var fordi møllen på mit graffikkort var gået død (den er så stram at den ikk ka trækkes rundt af computeren selv, den er enda rimelig stram bare det man skubber den rundt med fingrene...) så... men tak for hjælpen aligevel...
Avatar billede arlet Juniormester
04. oktober 2003 - 11:58 #14
godt det blev løst, husk lige at lukke spørgsmålet...