Avatar billede sigsten Nybegynder
02. oktober 2003 - 21:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilpasning af js. menu

Jeg skal bruge en drop down menu, og har i den forbindelse fundet en menu på Dynamic Drive som jeg måske vil bruge.

Jeg har uploaded den her:
www.sigsten.com/menutest

Mit spørgsmål går nu på, og hvordan og hvor let det er at tilrette en sådan menu.

Jeg har fundet ud af hvordan man ændre menu tekst, farve, font osv. men hvad med placering?

Menuen skal placeres under en topbanner og skal altså ikke stå helt i toppen som dette eksempel...og desuden skal den ikke stå helt fra hørje til venstre, men centeres på midten og kun være halvt så lang!

Er det overhovedet værd for en total anti-programmør haj at prøve at arbejde med sådan noget??

På forhånd tak!!!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. oktober 2003 - 21:59 #1
jeg mener jeg har haft downloadet den der menu før.. der er vist besværelig at arbejde med.. der findes bedre menuer (med undermenuer) end den der.. jeg har dog ikke noget link, så du bliver nok nød til at søge på "dropdown menu" på f.eks. www.google.com
med mindre der er noger der vil søger for dig.. prøv evt en søgning her på eksperten.. du kan (næsten) umuligt være den først der spørg :)
Avatar billede sigsten Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:02 #2
Tak for tippet... Ja, jeg vil jo helst ikke fumle rundt med en menu der i forvejen er besværlig at arbejde med... når jeg nu ikke ligefrem er hvad man kan kalde ekspert på dette område!!!

Er der nogle der kender en menu der er ultra let at arbejde med?????
Avatar billede roenving Novice
02. oktober 2003 - 22:05 #3
Avatar billede sigsten Nybegynder
15. oktober 2003 - 20:24 #4
jeg lukker...

tak for gode råd
Avatar billede roenving Novice
15. oktober 2003 - 20:25 #5
?-|