Avatar billede thorezzz Nybegynder
01. oktober 2003 - 17:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Cs 1.6 - opløsning??

Jeg er lige taget hul på counter-strike 1.6 versionen.
Og så kommer selvfølgelig spørgsmålet - Hvilken resulution skal jeg bruge.
Jeg har en 19 tommers skærm. Lige nu spiller jeg med 640 x 480 synes d er meget godt men hvad er rigtigt ??
Avatar billede ird Praktikant
01. oktober 2003 - 17:39 #1
jeg spiller/spilede selv med 800x600 eller 1024x768

Gider ikke den lille opløsning du nævner de spillet kommer til at se helt latterligt ud. Kan godt se det er nemmere at ramme headshots men spillet må jo også gerne ligne noget :)
Avatar billede thorezzz Nybegynder
01. oktober 2003 - 17:43 #2
tja...
Det er nok meget godt med noget grafik der
Avatar billede ird Praktikant
01. oktober 2003 - 17:58 #3
så skal du holde dig til de opløsninger jeg foreslår
Avatar billede thorezzz Nybegynder
01. oktober 2003 - 18:11 #4
hvad med 1600 x 1200 ??
Avatar billede guffistormfire Nybegynder
01. oktober 2003 - 18:22 #5
Der er noget rigtigt i hvad ird siger.. jeg vil også foreslå en lidt størere opløsning... (800x600) Så får du (alt efter dit grafik kort) et spil der køre godt... hvis du ud over det sætter din mus til at køre rimlig langsom... vil du efter lidt tilvænding formegentlig også ramme lidt bedre, for mange gange når man skal reagere lidt hurtigt... fx med sniper vil man komme til at køre forbi... så det kan være en lille hjælp...
Avatar billede guffistormfire Nybegynder
01. oktober 2003 - 18:22 #6
men det bedste ræd er vel, at du prøver forskellige opløsninger.. og ser hvad du bedst kan lidt