Avatar billede egoland Nybegynder
01. oktober 2003 - 13:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

bartfreak ! Jeg glemte dig jo helt

...i disen af en mekaniseret profil som bepestede den ellers fine stemning med sin enorm ladning af dårlig karma!

- da du (bartfreak) jo  rent faktisk kom med en brugbar løsning (tror jeg nok, har ikke testet den endnu) skal du selvfølgelig ha' dine point.
Så svar du trykt på denne...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. oktober 2003 - 13:19 #1
vent du har testet det..O)
http://www.karalahana.com/guide/file%20share.htm
Og klite er bedre
Avatar billede egoland Nybegynder
01. oktober 2003 - 13:34 #2
Nu er jeg jo ikke eksperten :-) men tror at klite er noget farligere da det får meget mere opmærksomhed...men hvad ved jeg :-!
Avatar billede ird Praktikant
01. oktober 2003 - 17:23 #3
er det ikke et ref til tråden bartfreak hjalp i
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. oktober 2003 - 19:48 #4
egoland--> :O)..luk spm..og ta´ point´ne selv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. oktober 2003 - 20:41 #5
ird> http://www.eksperten.dk/spm/407637

egoland> du bevæger dig på meget tynd is her. Du har erkendt at spørgsmålet var ulovligt ved selv at lukke det, og nu vil du give point for hjælp til dit ulovlige spørgsmål?

Som respons på "...i disen af en mekaniseret profil som bepestede den ellers fine stemning med sin enorm ladning af dårlig karma!" Denne bruger sørger bare for at reglerne overholdes. det kan du som bruger af eksperten ikke have noget imod, da du, ved oprettelsen af bruger, accepterer og har læst reglerne for denne side!!!
Avatar billede egoland Nybegynder
01. oktober 2003 - 20:46 #6
Nok bedst jeg holder lav profil et par dage eller to, har fået rigeligt med opmærksomhed i dag :-)
Avatar billede egoland Nybegynder
01. oktober 2003 - 20:50 #7
hvordan kan er ? være ulovligt ? - Beats Me !!

- "...sørger bare for at reglerne overholdes" kan gøres på mange måder, dårligt karma eller ej !!
Avatar billede egoland Nybegynder
01. oktober 2003 - 20:51 #8
er = et
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. oktober 2003 - 21:07 #9
egoland>

Kommentar: robotten
01/10-2003 09:42:50    egoland>> hvad for en fri film downer du?

Kommentar: egoland
01/10-2003 10:19:35    har oplevedet det ske for film som "Matrix Reloaded", "Hannibal" og "The Two Towers"
Avatar billede egoland Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:18 #10
Jjaja pølse, Hehe...ULOVLIGT, nej...kan du sige "ikke tilladt" !!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. oktober 2003 - 21:28 #11
Har prøvet - nope - det kan jeg ikke.
iflg. reglerne er dit spørgsmål ulovligt
Avatar billede egoland Nybegynder
01. oktober 2003 - 21:37 #12
IKKE TILLADT !!!

- kan ikke forstiller mig at Eksperten's regler er SIDESTILLET med dansk lov.

:-)