Avatar billede Tommy Calstrup Nybegynder
01. oktober 2003 - 02:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Batteri til DELL Latitude XPI

Hej Eksperter

Kan det virkeligt passe, at http://www.impactcomputers.com/index.html
Er det eneste sted, der stadig forhandler batterier til min gamle DELL Latitude XPI P100SD????
Er der virkelig ikke nogen i DK der kan klare den opgave??
Har kikket hos http://www.batterier.dk de kunne ikke klare opgaven!!

m.v.h. TOCA
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2003 - 03:44 #1
Går dit spørgsmål på danske forhandlere?

Fordi det link du giver, er jo ikke dansk.

Derimod faldt jeg over adskillige udenlandske, men er det dét du vil have?
Avatar billede Tommy Calstrup Nybegynder
03. oktober 2003 - 22:39 #2
Helst en i DK, eller bare en der kender systemet med, at sende pr. efterkrav, da jeg ikk råder over et "Major creditcard".
Ellers bare den billigeste, så må jeg jo ud og smøre en der har VISA :-)
Avatar billede solen Nybegynder
10. oktober 2003 - 14:38 #3
Hvis du henvender dig til Dell, så skulle det nok være muligt at de kan grave et frem.
Avatar billede Tommy Calstrup Nybegynder
12. oktober 2003 - 00:53 #4
Har på nuværende tidspunkt, sendt 4 mails til Dell suport, med spørgsmål ang.
maskinen! Og har endnu (1 år efter første forsøg) ikke fået svar fra dem!!!

Så de kan efterhånden rende mig! *S*

Kom nu!! der må da være en af jer der kender et sted der ude i cyberspace!
Avatar billede solen Nybegynder
11. november 2003 - 10:26 #5
hej Toca er du stadigt interesseret i et nyt batteri ??
Hvis du er må jeg vide servicetag'et på din latitude.
Avatar billede Tommy Calstrup Nybegynder
11. november 2003 - 22:07 #6
solen
Har bestilt batteri hos Impact Computers, for ca. en måned siden, venter nu bare på leverencen.
Vender tilbage hvis det ikke kommer indenfor nærmeste fremtid :-)
Avatar billede solen Nybegynder
13. november 2003 - 10:55 #7
oki - hmm en måned siden det er skidsme længe
Avatar billede Tommy Calstrup Nybegynder
01. marts 2006 - 21:55 #8
Opgivet og lukket