Avatar billede shdsl Nybegynder
01. oktober 2003 - 01:14 Der er 1 kommentar

Duel DDR 400 / Nforce 2 chipset

Jeg har lige købt et Gigabyte Ga-7N400 Pro2 bundkort & skal have nye ram til det, på edbpriser.dk har jeg fundet nogen fra Performance Memory Duel DDR 400 2*512Mb, jeg vil høre om nogen skulle have erfaring med de ram og det bundkort/chipset?
Avatar billede peterch Nybegynder
29. marts 2004 - 20:57 #1
Jeg har en kamarat der har de ram, og har kørt dual på nu tre forskelige bunkort. Der har ikke været nogle problemer, men de bliver rat varme. Det bevirker at de ikke kan oc's så meget, men har har haft dem over 450MzH