Avatar billede aalse Nybegynder
30. september 2003 - 22:53 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke tænde min bærbar mac os

Hej Folkensen..

Jeg har en mac os bærbar, og den har virket fint, indtil et par dage siden..

nu gider den ikke og tænde.. Jeg har opladt batteriet pillet det ud..

hvad kan problemet være .. need help... det er nemlig ikke min
Avatar billede egonspock Seniormester
01. oktober 2003 - 01:45 #1
Kan du hjælpe lidt med hvilken type det er og om du har start-CD'er til den og hvilket OS den kørte 9 eller X.
Avatar billede maxmull Nybegynder
01. oktober 2003 - 08:22 #2
Der sidder en lille reset knap bag på din mac prøv at trykke den ind samtidlig med at du starter din mac op.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. oktober 2003 - 08:37 #3
Har du prøvet at skifte CMOS batteriet på bundkortet?

/per
Avatar billede aalse Nybegynder
04. oktober 2003 - 14:06 #4
Hej igen... Det er en PowerBook 400MHz/1MB Cache/64MB/10GB HD/8MB Video/DVD

er det nok information ?