Avatar billede jansgaard Nybegynder
30. september 2003 - 20:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Frontpage upload?

Heyy...

Jeg har købt og lige op rettet et web-hotel hos B-one...

Jeg prøver nu at blot indtaste en kort testside dertil... (via Frontpage), men når jeg efter upload, forsøger at kigge på siden "udefra" skriver den blot "403 forbidden"

Hvorfor??
og hvor finder jeg en god frontpage free ebook? (helst på dansk)!
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. september 2003 - 21:05 #1
Hvis du skal kunne bruge frontpage til at publisere dit websted, skal dit webhotel understøtte dette og det gør B-one vist ikke.

Du bør ikke bruge frontpage til upload, det er ikke særlig god til dette, den tager en masse unødvendigt med op og udgør også en sikkerhedsrisiko.

Brug i stedet en FTP klient som WS_FTP som du kan hente gratis hos http://www.download.com
Avatar billede jansgaard Nybegynder
30. september 2003 - 21:08 #2
Hejsa... og tak for hurtigt svar...

bufferzone< Jeg har prøvet at uploade med både WS-ftp og cuteftp

"samme svar"!!
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. september 2003 - 21:42 #3
Der kan være flere problemer. F.eks at du ikke uploader til det rigtige bibliotek. Jeg har et web hotel, hvor de filer der skal vises på nettet skal ligge i en mappe der hedder www.

Et andet problem kan være navngivningen af start filen, den skal hedde index.htm eller default.htm. prøv dig frem
Avatar billede jansgaard Nybegynder
30. september 2003 - 21:46 #4
Sådan!!!!!

Takker

Mvh. Jansgaard
Avatar billede jansgaard Nybegynder
30. september 2003 - 21:47 #5
Omdøbte og uploadede via ws_ftp  "voila" virker!
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. september 2003 - 21:48 #6
Velbekommen!!!! kan vi få lov at se dine anstrængelser
Avatar billede jansgaard Nybegynder
30. september 2003 - 22:00 #7
*lol* gerne  www.jansgaard.dk  (just test)
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. september 2003 - 22:12 #8
Ok der var jo ikke meget at komme efter endnu, post når du loader op