Avatar billede crawn Nybegynder
30. september 2003 - 20:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dhtml editing component SDK virker ikke

Jeg forsøge at få lavet en DHTML side, hvor jeg kan rediger tekst, indsætte links og billeder, m.m. og har i den forbindelse fundet Microsofts Dhtml editing component.

Jeg kan dok ikke få det til at virke korrekt på en server!

Når siden loader ( http://www.insane.dk/cms ) komer "modulet" rigtig nok frem, men jeg kan ikke redigere teksten, indsætte billeder m.m. og hvis jeg vælger "save" for at sende det indtastede videre til en asp-side får jeg flg. at vide:

"This sample requires a web server to submit release notes"

Der står så endvidere at man kan læse om hvordan man får det til at køre, men den den pågældende fil er ikke hvor det er beskrevet og jeg har ikke kunnet finde noget der hjalp mig videre inde på microsofts site.

Er der nogen der har fået det til at virke og i så fald hvordan?
Avatar billede thedeathart Nybegynder
17. marts 2004 - 22:32 #1
LUUUUUUUUK DIT SPØRGSMÅL... din side viker aligevel ikke
Avatar billede crawn Nybegynder
18. marts 2004 - 07:41 #2
Intet svar...