Avatar billede gchris5 Praktikant
30. september 2003 - 18:39 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Unlock Siemens S55

Hej
jeg har lige købt en Siemens S55 , som jeg gerne vil have låst op. Desværre kan jeg indtil videre kun finde steder hvor man kan låse Nokia telefoner op.

Så er der nogen der kender en hjemmeside hvor man kan låse en Siemens S55 op og/eller kender et sted i Århus hvor man kan (for billige penge!!) kan få den låst op?

-Gchris5
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. september 2003 - 19:03 #1
køb et datakabel og ethvert tilfældigt program til siemens telefoner.
de kan det næsten alle.
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. september 2003 - 19:03 #2
*køb et kabel og download et tilfældigt program til siemens.
det er hvad jeg mente.
Avatar billede gchris5 Praktikant
30. september 2003 - 19:09 #3
Ja....?

Der er datakabel med min telefon! hvad leder jeg efter af telefoner?
Avatar billede allankristensen Nybegynder
30. september 2003 - 21:47 #4
www.gsm-free.com .. godt nok tysk, men med lidt held kan man godt finde rundt .. :)

Der er et program der hedder all-siemens.exe derinde .. det skulle gerne virke ..
Avatar billede phillips82 Nybegynder
30. september 2003 - 23:40 #5
Har du fået det til at virke?

Jeg kan ikke få det til at virke med det medfølgende datakabel!
Avatar billede gchris5 Praktikant
01. oktober 2003 - 05:27 #6
Jeg har ikke prøvet endnu og får heller ikke tid til det før det bliver weekend
Avatar billede gchris5 Praktikant
02. oktober 2003 - 10:02 #7
allankristensen> Du skriver at "Der er et program der hedder all-siemens.exe derinde .. det skulle gerne virke"!

Er det noget du ved fodi du selv har prøvet eller er det "bare" noget du "gætter" dig til?

-Gchris5
Avatar billede allankristensen Nybegynder
02. oktober 2003 - 15:06 #8
Det er noget jeg ved fordi jeg selv har downloadet det, har dog ikke selv prøvet det, da min S55 ikke er simlåst, men der er mange på mobildebat.dk der kan få det til at virke ..
Avatar billede htmlkongen Novice
02. oktober 2003 - 22:01 #9
http://www.eksperten.dk/spm/408042 Du får helt sikekrt svaret her :D
Avatar billede htmlkongen Novice
02. oktober 2003 - 22:02 #10
Ups sorry det var vidst kun til nokia :(
Avatar billede cafo Nybegynder
27. februar 2004 - 12:39 #11
Hej, jeg har også lige købt denne telefon. Er der noget nyt om hvordan den kan åbnes gratis?