Avatar billede bokop Nybegynder
30. september 2003 - 17:49 Der er 10 kommentarer

Mangler PAtterns

Nogle der kan hjælpe med nogle gode sider hvor man kan finde og dl pattens til Photoshop 7.0 ??

eller hvis nogle ligger inde med patterns af groft plastik (sort)

/bokop
Avatar billede miss-g Seniormester
30. september 2003 - 18:32 #1
Avatar billede miss-g Seniormester
30. september 2003 - 18:46 #2
Textures - det står man også kan bruge dem som patterns her:

http://www.pspgrafik.dk/
Se under download - textures

Alle Textures her er kun til syn... de er rettet til i størrelsen så de passer til siden, og kan derfor ikke bruges til textures med mindre du downloader dem.

Læs om hvordan du bruger og installere dine downloadede textures her.
- alle Textures er zippet som .bmp og .jpg billeder, brug dem som pattern også ;o)
Avatar billede miss-g Seniormester
30. september 2003 - 18:51 #3
Så det lyder som om du kan finde et billede af plastic og så lave det om til et pattern...

Kigger ind senere...
Avatar billede cgleerup Nybegynder
30. september 2003 - 19:20 #4
Lav evt. selv et ved hjælp af filteret kaldet "plastic wrap"... ligger under "artistic" - i filtermenuen.

Prøv ad!
Avatar billede miss-g Seniormester
01. oktober 2003 - 15:05 #5
Prøv at komme med ekspempler - hvor er der groft plastic? Ting...

F.eks. groft gummi = dæk, gummibåd

Men hvad har groft plastic?
Avatar billede bokop Nybegynder
02. oktober 2003 - 16:07 #6
pistol greb fx! jeg har før haft det pattern ! sort/gråt med smu huller ind i
Avatar billede miss-g Seniormester
03. oktober 2003 - 00:23 #7
Ok, men det må så være muligt at lavet et patterne af et billede....

Ser lige på det..
Avatar billede miss-g Seniormester
03. oktober 2003 - 00:39 #8
Ok - se så her:
http://www.nicolin.dk/guns.htm

Jeg fandt dette billede af nogle guns (din plastik). Så lavede jeg et pattern af et stykke på skaftet af den ene pistol, og så kunne jeg bruge mønstret som pattern på mit S.

Hvis det sådan et pattern du vil have, så laver du et patterns sådan her:

1) Markér den del du vil bruge som pattern.
2) Gå i menuen: Edit - Define Pattern. Her giver du dit pattern et navn.

Meget enkelt *S*

Så du kan bare finde nogle billeder og gå i gang - eller tage det jeg har lagt ud på mit link *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
07. oktober 2003 - 00:12 #9
Fik du det til at virke?

:-)
Avatar billede miss-g Seniormester
20. oktober 2003 - 14:17 #10
??