Avatar billede narrr Nybegynder
30. september 2003 - 16:50 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Siemens M55

Hey. Nogen her, der har denne telefon og vil dele deres erfaringer med mig? Jeg overvejer selv at købe den. Jeg er specielt interesseret i hvor hurtigt den reagerer når man trykker på tasterne.. Lige med det samme, eller har den samme problem som de gamle ericsson ?
Avatar billede spg10 Nybegynder
30. september 2003 - 16:56 #1
jeg tror den er god. Jeg syntes du skulle købe den, hvis du vil.
tror den reagere hurtigere
Avatar billede ird Praktikant
30. september 2003 - 16:57 #2
Min kæreste har denne model, og synes hun er gasnke tilfreds med den!
Har prøvet den nu, og den reflektere hurtigt på tryk
Avatar billede ird Praktikant
30. september 2003 - 16:59 #3
> Jeg syntes du skulle købe den, hvis du vil.
tror den reagere hurtigere<

Flot kommentar
Avatar billede allankristensen Nybegynder
30. september 2003 - 21:56 #4
Den er fint hurtig, men læg lige mærke til at der ikke er Bluetooth i, me hvis du ikke skal bruge det er det selvfølgelig ligemeget :)

Se evt. http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,DK_da_0_product%253AMW%252FHD%252FHD%252FM55%252Fdesc%2B,FF.html hvor du kan "prøve" den

eller http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=8558&highlight=m55 hvor der en debat igang om netop M55'eren ..
Avatar billede ird Praktikant
27. februar 2004 - 14:31 #5
Fik du måske tid til at give feedback her eller lukke tråden????
Avatar billede narrr Nybegynder
27. februar 2004 - 15:05 #6
yes, sådan.