Avatar billede zack Nybegynder
30. september 2003 - 10:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhedskopiering i XP

Jeg kan ikke få sikkerhedskopiering i XP til at virke. Hver gang jeg planlægger den skal starte, gør den det ikke. Inde i planlagte opgaver, står denne fejlmeddelse: ... blev ikke kørt, da der ikke er angivet adgangskode for brugerkonto.

Når jeg vælger det i planlægningen, lader jeg password være tomt, da jeg er sikker på der ikke er et password til systemet.

Hvad går galt?
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. september 2003 - 10:24 #1
prøv at angive et password, jeg er ret sikke på at det er måden du skal gøre det på.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
30. september 2003 - 10:25 #2
Avatar billede zack Nybegynder
30. september 2003 - 10:30 #3
Nah.. ikke helt det jeg vil. Ikke systemkonfigurationen jeg vil tage backup af, men derimod filer. Har løst det med passwordet, problemet nu er at den ikke tager den backup, jeg har planlagt, og der kommer ingen fejlbesked.

Backup'en virker kun hvis jeg sætter den igang med det samme.
Avatar billede fleniels Nybegynder
30. september 2003 - 14:41 #4
Jeg er ikke sikker, men skal der ikke køre en service for planlagte opgaver? og kører den?
Avatar billede zack Nybegynder
30. september 2003 - 15:06 #5
Den kommer ind "under" planlagte opgaver" og melder ingen fejl. Problemet er bare at den ikke skaber en backupfil.
Avatar billede fleniels Nybegynder
30. september 2003 - 15:16 #6
jo men hvis der skal en service til at køre planlagte opgaver, og denne service ikke kører, så bliver ingen af planlagte opgaver udført. Prøv at se den service der hedder Task scheduler om den kører eller ej
Avatar billede fleniels Nybegynder
30. september 2003 - 15:17 #7
Avatar billede zack Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:47 #8
... mangler svar...