Avatar billede maz21 Nybegynder
30. september 2003 - 09:39 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Åbne vinduer ved start

Hej Eksperter

Når jeg starter min WinXP op, starter den altid op med en mappe åben. Selvom jeg lukker vinduet og genstarter kommer mappen frem når den er startet igen.

Hvordan fjerner jeg dette??
Avatar billede anhansen Nybegynder
30. september 2003 - 09:45 #1
Prøv at kigge under start... start -> Alle programmer -> Start
Hvis mappen er derinde, så slet den / flyt den et andet sted henne hvis den indeholder noget der skal bruges.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
30. september 2003 - 09:54 #2
hvis det ikke virker...så kig i "msconfig"..(skriv det i kør)
Avatar billede maz21 Nybegynder
30. september 2003 - 10:06 #3
Hov de skulle være afvist....

Jeg har været inde i start-mappen og der er ikke noget. Jeg har også brugt RegCleaner til at se hvad der yderligere startes op, men jeg har ikke kunnet findet noget..
Avatar billede anhansen Nybegynder
30. september 2003 - 10:16 #4
Prøv spywarefri.dk og brug nogle af deres tools. Det kan være noget spyware der gør det.. selv om det lyder mærkeligt... Men man kan aldrig vide...
Har du prøver msconfig -> start. Der er et faneblad der hedder start, der kan du se alt hvad der bliver kørt ved start... Det er også et godt bud...
Avatar billede maz21 Nybegynder
30. september 2003 - 10:28 #5
Har prøvet msconfig og jeg er sikker på at det ikke er spyware, men bare en indstilling et eller andet underligt sted. Mappen den åbner er til mit antivirus program. Er der ikke et sted hvor man kan vælge om åbne vinduer skal gemmes så de åbner igen ved genstart??
Avatar billede anhansen Nybegynder
30. september 2003 - 10:29 #6
ikke jeg lige ved af...
Avatar billede magictouch Nybegynder
30. september 2003 - 11:34 #7
Det er nok dit antivirus program du skal have ændret nogen indstillinger i, hvad er det for et avirus du har?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. oktober 2003 - 12:29 #8