Avatar billede egoland Nybegynder
30. september 2003 - 08:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

iMesh 4.2: filer forsvinder hvergang!

iMesh version 4.2:

- filer sat til downloading og som stod i kø, forsvinder hvergang com. har varet slukket ?

fandme uhyggeligt du !!!
Avatar billede egoland Nybegynder
30. september 2003 - 09:23 #1
varet = været
Avatar billede bartfreak Nybegynder
30. september 2003 - 10:21 #2
kopier dem over i anden mappe, inden du slukker. og sæt dem tilbage igen når du skal dl..
Men hvis du afinstallere skal du huske at fjerne alt, da programmet ellers vil starte op med samme "settings".
Avatar billede egoland Nybegynder
30. september 2003 - 11:06 #3
Det var da en mulighed Bartfreak, men lader den lige hænge lidt endnu, det kunne været der var andre...
Avatar billede magictouch Nybegynder
30. september 2003 - 12:51 #4
Jeg misforstår det måske, men du skriver "sat til" og "stod i kø".
Er de egentlig blevet DL?
Avatar billede egoland Nybegynder
30. september 2003 - 13:22 #5
Nej de er ikke blevet DL. De er end ikke begyndt at DL. Jeg har søgt efter dem og sat dem til at DL.
Nogle "emner" er i flere dele, f.eks. film. Så sker der det at måske del 2. forsvinder næste gang jeg har haft com. slukket - Dette skete ikke med tidligere versioner af iMesh! - Men som sagt forsvinder der kun filer som endnu ikke er begyndt at DL. Alså de står stadig i kø...
Avatar billede robotten Praktikant
01. oktober 2003 - 09:42 #6
egoland>> hvad for en fri film downer du?
Avatar billede egoland Nybegynder
01. oktober 2003 - 10:19 #7
har oplevedet det ske for film som "Matrix Reloaded", "Hannibal" og "The Two Towers"
Avatar billede robotten Praktikant
01. oktober 2003 - 10:29 #8
Lukker du pænt her igen, vi kan ikke hjælpe med ulovligheder her.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. oktober 2003 - 11:04 #9
ego..??
Avatar billede egoland Nybegynder
01. oktober 2003 - 11:58 #10
Hehe...forklar mig lige hvordan jeg lukker !

- kan så lige oplyse at Netto har tilbud på pudsecreme i denne uge, så skynd jer, i for brug for det !-)
Avatar billede robotten Praktikant
01. oktober 2003 - 12:22 #11
Avatar billede egoland Nybegynder
01. oktober 2003 - 12:33 #12
nt