Avatar billede tormood Nybegynder
29. september 2003 - 23:02 Der er 2 kommentarer

Avanceret nyhedssystem

Jeg er ute etter et nyhedssystem der jeg kan legge inn ett eller flere bilder og plassere dem hvor jeg vil på siden. Jeg ønsker også å kunne endre skrift størrelse, type og farge. Samt legge inn linker.

På forhånd takk
Avatar billede hansen Nybegynder
30. september 2003 - 20:55 #1
tag et kig her, der er en masse links til det du kigger efter:
http://www.codelink.dk/default2.asp?tree=2321
Avatar billede tormood Nybegynder
30. september 2003 - 21:58 #2
mange gode men de fleste er for dårlige på å uploade bilder samtidig som man skriver tekst