Avatar billede jakobblochehlers Nybegynder
29. september 2003 - 12:46 Der er 2 kommentarer

Loadbar til flashfilm

Jeg har fået lavet en digital brochure i Flash.
Min flashekspert er desværre taget på ferie - og jeg mangler en enkelt detalje inden den bliver leveret til kunden.

Helst idag! - (Mandag).

Du kan se brochuren /flashfilmen) på:

www.projektet.dk/digi/

Jeg skal have lavet en simpel loadbar til brochuren (der er en Flash film). Det skal ikke være noget smart eller avanceret. Heller noget grafisk neutralt, der falder ind i det øvrige farvevalg og blot viser brugeren (med isdn) hvor langt han er i loadprocessen.

Jeg kan ikke selv programmere. Jeg skal derfor have løst opgaven. ikke bare have et svar. Ud over point er der derfor penge at hente via sharkforum - hvor opgaven også er oprettet.

Håber på et hurtigt svar

VH

Jakob
Avatar billede msc_cph Nybegynder
29. september 2003 - 13:10 #1
Med lov fra mat kan du hente en preloader på http://ultra-abe.dk.virker.nu/temp/preloader.fla

Have fun!

msc_cph
Avatar billede mat Nybegynder
29. september 2003 - 17:49 #2
Du skal såmænd bare kopiere alt fra første frame (i min fil) over i en ny første frame af din eksisterende film, og så lige tjekke om den skal gotoAndStop(frame) eller gotoAndPlay(frame).

Det er såre simpelt :)

btw er min fil en version mx only.

mvh mat

PS. På eksperten er det ikke tilladt at blande point og penge, det er enten eller. Denne kategori er iøvrigt forbeholdt hjælp til selvhjælp, der er en specifik kategori til opgaver i flash...bare til information :)