Avatar billede photoshop6_user Nybegynder
28. september 2003 - 07:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor på nettet kan jeg hente Web Graphics Default.csf filen

Jeg står og mangler filen:

Web Graphics Default.csf til Photoshop 6.0.

Den fil som ligger i C:\Program Files\Common Files\Adobe\Color\Settings\Web Graphics Defaults.csf

Hvor på nettet kan jeg hente disse .csf filer?(ikke icc filer, men .csf filer!)

Jeg har virkelig brug for denne fil - please hjælp mig!!!

Venlig Hilsen
photoshop6_user
Avatar billede ird Praktikant
28. september 2003 - 08:21 #1
hvorfor geninstallere du ikke bare programmet
Avatar billede hcma Novice
28. september 2003 - 11:40 #2
hvis du ikke efter geninstallation af programmet stadig ikke har den, vender du lige tilbage, da jeg ved hvor jeg kan låne en og maile til dig.
Avatar billede photoshop6_user Nybegynder
29. september 2003 - 09:51 #3
catbody - Det vil jeg virkelig sætte pris på, hvis du vil låne/maile mig den fil, jeg ved ikke hvorfor det ikke bliver installeret på min Windows XP maskine, sammen med resten af Photoshop? Så hvis du vil hjælpe mig med det, vil jeg blive meget glad! :)

Venlig Hilsen
photoshop6_user
Avatar billede hcma Novice
29. september 2003 - 12:49 #4
her er den:    http://www.hcma.dk    (ligger lige under Tips & Tricks)
Avatar billede photoshop6_user Nybegynder
29. september 2003 - 15:41 #5
Tusind Tak catbody - nu kan jeg endelig arbejde videre med mit grafik!

Venlig Hilsen
photoshop6_user
Avatar billede hcma Novice
29. september 2003 - 16:56 #6
selv tak - så sletter jeg uploaden igen, da der ingen grund er til at den ellers ligger der.