Avatar billede ducks Nybegynder
27. september 2003 - 23:29 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Statistik til hjemmeside

Hvor kan jeg få lavet statistik til min hjemmeside, noget lign. http://www.zipstat.dk/cgi-bin/zipstat/stats.cgi?brugernavn=tryl&alle=vis men det skal bare helst været noget som er hosted for mig, hvor jeg ik selv skal installere det, altså bare oprette, da det er en hosted webserver jeg bruger.
Avatar billede schaefner Juniormester
27. september 2003 - 23:30 #1
zipstats skal da heller ikke installeres
Avatar billede krydset Nybegynder
27. september 2003 - 23:30 #2
Avatar billede edbguru Nybegynder
27. september 2003 - 23:31 #3
Er ikke helt med hvad det er du søger. Men www.chart.dk er ganske god og fremragende til lang de fleste sider.
MVH Kenneth Sørensen
EdbGuru
Avatar billede krydset Nybegynder
27. september 2003 - 23:31 #4
sorry læste ik spm ordentligt :-O
Avatar billede ducks Nybegynder
27. september 2003 - 23:31 #5
schaefner > Hvordan skal det så bruges, umidelbart ser det ud som om man skal hente det og selv sætte det op
Avatar billede ducks Nybegynder
27. september 2003 - 23:39 #6
Mht. til Chart ville jeg helst undgå dem hvor der skal være et "stor ikon" på min hjemmeside.
Avatar billede schaefner Juniormester
27. september 2003 - 23:42 #7
Dengang jeg havde det skulle man oprette sig og indsætte et stykke kode på sin hjemmeside.
Avatar billede schaefner Juniormester
27. september 2003 - 23:45 #8
...og det skal man vidst stadig. Når du har oprettet dig, så logger du ind. Fra menuen i venstre, under "Lav kode," vælger du obligatorisk. Der inde kan du vælge hvilken "tæller-model" du ønsker at benytte.
Avatar billede krydset Nybegynder
27. september 2003 - 23:48 #9
hvis du selv vil sætte din statestik op kan jeg anbefale det her bruger det selv

http://www.sawmill.net/
se en demo af det her
http://www.pc-dk.dk/stats/mail/013e605d1cab651673a9.html
Avatar billede ducks Nybegynder
28. september 2003 - 00:20 #10
schaefner > Mig der var uopmærksom :\ ... Zipstat virkede som jeg ville have det, har du nogen erfaringer med at det laver fejl?
Avatar billede perj Nybegynder
28. september 2003 - 00:26 #11
Avatar billede schaefner Juniormester
28. september 2003 - 09:36 #12
Hvordan mener du med fejl?
Avatar billede edbguru Nybegynder
28. september 2003 - 10:56 #13
du kan saktens vælge et MEGET lille icon ved chart.dk
Avatar billede ducks Nybegynder
28. september 2003 - 15:21 #14
Jeg foretrækker Zipstat, da jeg kan indsætte det så det passer bedst ind i designet.

Men kan nogen fortælle mig hvad de forskellige ting er?

Hits:
Hits i alt:
Hits/gæst:
Avatar billede ducks Nybegynder
29. september 2003 - 00:37 #15
Gi'r point til dem der svarede, da det var en oplagt mulighed :)