Avatar billede filecop Nybegynder
27. september 2003 - 22:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke lukke windows ned/genstarte

Lige pludselig er der sket et eller andet der medfører, at jeg ikke kan lukke windows ned. Det ser heller ikke ud til at jeg kan genstarte det. Jeg trykker Shut down (engelsk version) og ok til shut down - men intet sker. Efter dette kan jeg ikke bruge ctrl+alt+delete etc. Kan ikke gøre andet end at slukke med knappen på computeren. Hvad gør jeg??

Rune
Avatar billede edbguru Nybegynder
27. september 2003 - 22:34 #1
Du har meget sandsynligt en aplikation som hænger det kan du se i din jobliste. Typisk så vil den aplikation som hænger bruger masser af CPU kraft
Avatar billede edbguru Nybegynder
27. september 2003 - 22:35 #2
Luk aplikationen hvis den bruger mere end 50 % så brude du kunne genstarte
Avatar billede filecop Nybegynder
27. september 2003 - 23:03 #3
Jeg prøvede mig lidt frem. Der var ikke noget program der brugte CPU, men jeg fandt ud af, at det var iTouch (logitech program til tastaturet) der ikke kunne lukkes ned. Må jeg forsøge at kontakte Logitech omkring.
Avatar billede edbguru Nybegynder
27. september 2003 - 23:03 #4
nok en god iden :)