Avatar billede mi4657 Nybegynder
27. september 2003 - 13:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indsæt data fra hjemmeside til MySQL Database

Hejsa,

Jeg er lige begyndt på at lege med MySQL Databaser,
Hvordan sætter jeg data fra min hjemmeside ind i en mysql database ?

Og hvordan udskriver jeg dataen igen på en anden side.

For det jeg er igang med at lave er en pasningsvejledning til slanger og krybdyr, der skal jeg have en side hvor jeg indsætter alle dataerne i en database og en anden side hvor den laver en liste over de latinske navne og de danske navne hvor man så skal klikke på et link til hver slange og så kommer alle dataerne fra databasen om den slange man har klikket på......
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. september 2003 - 13:34 #1
tror at du skal lukke her, det er MS SQL kategorien, ikke MySQL, desuden er det nok mere relateret til det sprog du koder i, end det er MySQL
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. september 2003 - 13:36 #2
du lukker dette spørgsmål ved selv at lægge et svar, og så tildele dig selv point, og iøvrigt, velkommen til eksperten, jeg håber at du finder den effektiv :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
27. september 2003 - 13:36 #3
Jep.

Enten MySQL kategorien eller bedre PHP kategorien (forudsat at det er PHP
du bruger).
Avatar billede mi4657 Nybegynder
27. september 2003 - 13:45 #4
argh da...  sorry.. :(
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. september 2003 - 13:46 #5
hehe det er okay, man skal have lov til at finde sig til rette
Avatar billede mi4657 Nybegynder
27. september 2003 - 13:49 #6
hehe... ja, har nu brugt experten før, og er ret glad for siden..  hehe... den hjalp mig en del med ASP og access.....    var vist lidt for hurtig denne gang...  :D