Avatar billede reino Nybegynder
26. september 2003 - 15:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

.dll overvågning

Hej,

Nogle som kender et program eller lignende der kan finde ud af hvilken .dll eller vhb som sluger al processor kraften ?
Avatar billede kenneth24 Nybegynder
26. september 2003 - 19:56 #1
Det aner jeg faktisk ikke, men kan du ikke bruge din ctrl-alt-delete og vælge programmer/processer til at se hvilken proces der suger kraften fra din CPU ?
Avatar billede reino Nybegynder
27. september 2003 - 07:56 #2
Hejsa, nej, den funktion er ikke tilstrækkelig, problemet er at en af vhberne på IIS suger en del processorkraft og jeg kunne godt tænke mig at indkredse synderen.
Avatar billede burningice Nybegynder
27. september 2003 - 10:45 #3
har du kigget på sysinternals.com =
Avatar billede serverservice Praktikant
27. september 2003 - 16:46 #4
Prøv lige en onlinescan for trojanere og virus
http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
Avatar billede reino Nybegynder
16. marts 2004 - 20:45 #5
Lukker, skifter til 2003 *G* :)