Avatar billede sgatke Nybegynder
26. september 2003 - 12:43 Der er 2 kommentarer

Hjælp til flere domin trees under samme forest (W2k Server)

Jeg søger nogle gode links til forklaringer om hvordan man forbinder to (eller flere) domain-trees under den samme forest i et Windows 2000 Server miljø.

Hoved domænetræ/forest: firma.dk
andre domænetræer: firma.co.uk / firma.de / firma.no etc...

firma.dk er altså hoveddomænet og det er den forest de andre domæner skal ind i. Det jeg savner er en step-by-step beskrivelse af hvordan jeg melder de andre domæner ind i min eksisterende forest. Jeg har prøvet lidt i et testmiljø, men synes ikke rigtig jeg har opnået den ønskede success.
Avatar billede kenneth24 Nybegynder
26. september 2003 - 19:59 #1
60 point er lige lidt nok til så stort et spørgsmål ! Har du prøvet www.microsoft.com/technet eller support.microsoft.com.

Det er sider jeg bruger meget, og efter nogen tid så finder man for det meste lige nøjagtig den information man søger...

Held og lykke
Avatar billede sgatke Nybegynder
29. september 2003 - 13:02 #2
Hej Kenneth,

Synes du 60 point er for lidt for at henvise til et link ?
Jeg har allerede kigget på Microsoft's sider - men savner som sagt noget lidt mere detaljeret. Men du skal have tak for dit forsøg.