Avatar billede pondmule Nybegynder
26. september 2003 - 11:22 Der er 21 kommentarer

Hjælp vi er snart hjemløse!!

Er der en der ligger inde med et hus eller en lejlighed der snart skal lejes ud!
Vi er en lille familie på mor, far datter og to hunde, der ikke har noget sted at bo fra
d. 1-11.
Vi vil give 5000 ekskl. forbrug, og det skal være inden for 15 km. fra Kalundborg.
Hvis du ikke selv har et hus til leje, så kender du måske en der har.....
på forhånd tak.....
(jeg kan desværre ikke give 3000 point, for så gjorde jeg det)
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2003 - 11:37 #1
trode lige jeg skulle være smart og gå ind og finde em på nettet men kan næsten se at der har du været
Avatar billede pondmule Nybegynder
26. september 2003 - 11:42 #2
ja, jeg har prøvet alle tænkelige steder, men uden held:-(
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2003 - 11:48 #3
http://www.lejebolignet.dk/sogeresultat.asp

har denne:
Kalundborg:
2v. Lejlighed på 50 kvm Leje:
3000 kr/md.
Tilmeldt:
25/8 2003 Lejlighed, 2 rum, 50 kvm, Husdyr: Nej. Eget køkken og Eget Bad. Beliggende i Kalundborg (Vestsjælland Amt).
Status pr.
26. September:  Boligen er LEDIG  --> Klik her for yderligere info... <--
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2003 - 11:48 #4
oki så ikke det med husdyr
Avatar billede pondmule Nybegynder
26. september 2003 - 11:53 #5
Nej den faldt jeg også i i går:-(
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. september 2003 - 13:54 #6
Har du prøvet at spørge på kommunen?

De fleste kommuner har et boligkontor.

/per
Avatar billede pondmule Nybegynder
26. september 2003 - 14:07 #7
Ja det har jeg, men de kan ikke hjælpe, da de ikke har nogle ledige boliger. De sagde at jeg måtte finde noget privat, men det er bare ikke nemt.
Avatar billede cdc Novice
26. september 2003 - 14:10 #8
Jeg vil anbefale dere at sette en annonce i den blå avis, det har jeg haft held med hver gang, da det er mange der kigger der i stedet for selv at sætte en annonce ind selv, da man bliver ringet ned.
I har to problemer, der er de 15 kilometer, samt at i haver husdyr. Dette indsnævrer selvfølgelig jeres muligheder.
Smid også en annonce i den lokale avis....

/cdc
Avatar billede pondmule Nybegynder
26. september 2003 - 14:41 #9
Jeg har allerede sat annoncer tre forskellige steder i den blå avis, men der har ikke været nogle der svarer. Jeg ved godt at beliggenhed og hunde gør det lidt svært, men jeg er jo nødt til at kunne komme på arbejde, og jeg arbejder på mange forskellige tidspunkter, også sent aften, så Jeg vil helst ikke have alt for langt.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. september 2003 - 14:59 #10
Du kan som et alternativ købe en brugt campingvogn, og stille den på en campingplads.

http://kalundborg.net/camping/

/per
Avatar billede pondmule Nybegynder
26. september 2003 - 15:05 #11
Det har jeg også tænkt på, men der må vi kun være i weekender og ferier, selvom det hedder helårscamping.
Avatar billede cdc Novice
26. september 2003 - 15:15 #12
Hvad med sommerhus, de er jo billige nu i denne sæson vi går ind i, så har i noget tid til at finde noget andet
Avatar billede pondmule Nybegynder
26. september 2003 - 15:21 #13
det har jeg også forsøgt. Der er heller ingen ledige til andet end udlejning på ugebasis.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. september 2003 - 15:22 #14
Du kunne evt. finde en der ejer en stor grund, som du kunne stille den på.

/per
Avatar billede cdc Novice
26. september 2003 - 15:30 #15
det enste jeg finder er Ringsted til 5500, men så skal du have en bil
Avatar billede pondmule Nybegynder
26. september 2003 - 15:33 #16
Ja, Ringsted og Roskilde bugner af ledige boliger, men med en lille datter på 10 måneder, kan det ikke lade sig gøre for jeg skal nogle gange møde kl 7.00 i Kalundborg.
Avatar billede cdc Novice
26. september 2003 - 15:42 #17
har du prøvet at ringe til Kalundborg alm. boligselskab
Avatar billede pondmule Nybegynder
26. september 2003 - 15:55 #18
jep. langggggeee ventetider
Avatar billede kop Nybegynder
27. september 2003 - 10:11 #19
du kan prøve her måske har de noget på din egn. http://www.hdejendomme.dk/
Avatar billede pondmule Nybegynder
27. september 2003 - 10:27 #20
Ja, der var en, der stod som om den var ledig, i Kalundborg, men jeg ved ikke om man må have husdyr, men jeg håber!!!
Indtil videre mange tak for linket
Avatar billede pondmule Nybegynder
30. september 2003 - 15:01 #21
hmmm... Kun små hunde :-( øvvv