Avatar billede dm-bm Nybegynder
25. september 2003 - 22:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spil fryser nogle sekunder ad gangen

Jeg har et problem der opstod forleden. Mine spil er begyndt at fryse i mellem 5 og 20 sekunder ad gangen. Nogle spil kører lige et sekund og fryser så igen og igen. Andre gør det i ny og næ. Den har aldrig lavet de numre før.

Somsagt var der intet galt siden for et par dage siden.
Jeg har 2 harddiske. Den ene på 40 gb kører windows + 2 ekstra små drev. Den anden bruger jeg til at installere spil på. Det jeg følgende har gjort:
Formatteret harddisken jeg kører spil fra, formateret C og lagt win xp ind igen, opdateret GFX drivere, sat mere køling på CPU (Som bliver op til 60 grader) og grafikkort (som bliver enormt varmt). Nu er jeg ved at være tom for ideer.

Min computer hardware er som følgende:
ThermanlTake TT 420W Dualfan PSU
Shuttle MoBo med FSB 266 :(
1400mhz amd t-bird
512 mb pc2700 kingston ram
GeForce 4 Ti4200, 128mb ddr (x4)
40GB Seagate III
80Gb Maxtor DiamondMax +9

Hvor varmt må et grafikkort Ca. blive og ligeledes cpu'en?
Kan grafikkortet være ved at stå af? (Er snart 1 år gammelt)

DM
Avatar billede hlund Nybegynder
25. september 2003 - 22:25 #1
Prøv en ældre driver til dit grafik kort
Avatar billede dm-bm Nybegynder
25. september 2003 - 22:29 #2
Kan jeg godt, men jeg har kørt med de samme drivere i 2 måneder uden problemer. Jeg har ikke lagt noget nyt ind som jeg ikke plejer at bruge eller noget. Kører normatlt med 45.23 og har så lige opdateret dem til 45.33 uden resultat.
Avatar billede dm-bm Nybegynder
25. september 2003 - 22:57 #3
Har prøvet med standard drivere og 43 et eller andet der er signeret og det hele. Det er det samme :(((((
Det er lidt af en nedtur. Har haft en del problemer førhen og har så skiftet stort set hele computeren. Nu er den begyndt på noget igen allerede...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. september 2003 - 01:00 #4
har du cheket for virus, de kan være selvom man har formateret..
Avatar billede dm-bm Nybegynder
26. september 2003 - 13:27 #5
Har fundet ud af at mit grafikkort er ved at stå af. Jeg prøvede at sætte det over i en kammerats computer, og der laver den præcist det samme. Det var lidt af en nedtur.