Avatar billede jenserik Nybegynder
25. september 2003 - 21:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flere Flashgenererede html koder

Hej
Jeg har flere Flash animasioner på på samme html side kan jeg nøjes med at indsætte den html kode som Flash genererer til den første animation og en kortere kode til de efterfølgende.

eks.

"<embed src="g02-g02-eks.swf" width="400" height="300" type="application/x-shockwave-flash" swliveconnect="false" menu="false" pluginspage="test.html"></embed>"

mvh
jenserik
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. september 2003 - 10:15 #1
Enten skal du skrive koden fuldt ud, eller eksportere dine flash animationer til gif, mov eller avi formatet.

/per
Avatar billede jenserik Nybegynder
26. september 2003 - 10:48 #2
hmmm kodes ser da ud til at virke se her:
http://www.fagteori.dk/flash/test.html

/jenserik
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. september 2003 - 12:52 #3
Ja, det virker på en simpel animation uden brug af actionscript.

/per
Avatar billede jenserik Nybegynder
26. september 2003 - 14:19 #4
OK når de blive interaktive skal koden skrives fuldt ud, så hvorfor ikke gøre det altid - jeg er med.
Drop lige et svar så du kan få point.

/jenserik
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. september 2003 - 14:56 #5
Ok. Her er der et svar.

/per