Avatar billede -ms- Nybegynder
28. december 2000 - 21:41 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

FIFA 2001 problem!

Jeg har et stort problem i FIFA 2001, efter at jeg har installeret det kan jeg ikke komme ind i spillet, jeg tjekkede CD-Rom\'en for evt. programmer som man skulle bruge og jeg fandt et program som tjekker om jeg har det som spillet kræver og det viser sig at jeg ikke har den rigtige version af Direct X det skulle nemelig være 7.0a men det er bare sån\' at jeg har 8.0 og jeg kan ikke installere den som ligger på CD-Rom\'en hvad skal jeg gøre?

Jeg gider ikke til at formatere min HD.

MS
Avatar billede freeman Nybegynder
28. december 2000 - 21:45 #1
afinstallere din akutelle direct x 8.0 og så installere 7.0
(husk at genstarte!)
Avatar billede grandjean Nybegynder
28. december 2000 - 21:59 #2
Har du husket at kører 3dsetupen??? hvis ikke gør det!!
Avatar billede -ms- Nybegynder
28. december 2000 - 22:28 #3
Hvordan afinstallere jeg det?
Jeg har prøvet med DirectXuninstaller eller no\'et lignende men det virkede ikke.

Og det skal også lige siges at jeg kan spille det hvis jeg er på internet samtidig.

Og nogen gange kommer den med en fejlmeddelelse noget med Windows Multimedia Timer, men det ved jeg ikke hvad er for noget.

MS
Avatar billede freeman Nybegynder
28. december 2000 - 22:35 #4
prøv evt. at installere Directx 8.0 igen, det kunne være at der er en fejl i det.. Så prøve at køre spillet.. Hvis det ikke virker så prøv at Uninstall den, se om den ikke ligger i Tilføj/Fjern programmer.
Avatar billede -ms- Nybegynder
28. december 2000 - 22:51 #5
Jeg har prøvet at geninstallere DX og det duede heller ik\'.

MS
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. december 2000 - 01:13 #6
du kan spille det hvis du er på Internet ???? Hmmm ..... Du har ikke sat det op til at køre netgame ?
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. december 2000 - 01:14 #7
hvilket OS har du ? Windows 2000 ?
Avatar billede -ms- Nybegynder
29. december 2000 - 12:15 #8
Jeg kører win98 og jeg har ikke sat den til at køre netgame.
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. december 2000 - 13:53 #9
hvilket grafikkort har du ?
Avatar billede -ms- Nybegynder
29. december 2000 - 14:16 #10
Jeg har et RIVA TNT2 M64 (32MB)
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. december 2000 - 14:21 #11
Har du installeret Detonator 2 ? Detonator 3 er ikke god så hold dig evt. fra den :o)
Avatar billede -ms- Nybegynder
29. december 2000 - 14:53 #12
Jeg prøvede at opdatere til nyeste drivere men det hjalp ikke det resulterede bare i at der i CS (Counter-Strike) kom 5-10 sekunders forsinkelse så jeg slettede dem igen og installerede de drivere der var med til kortet men jeg skla lige finde nogle Detonater2 driver et sted og så køre med dem.

MS
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. december 2000 - 17:20 #13
jeg kan godt sende dig dem hvis du er interesseret ? send en mail til kjalle@get2net.dk

så får du et reply med detonator 2 :o)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
31. december 2000 - 14:47 #14
Alle drivere du måtte ønske findes fx her >>
http://www.tweakup.dk/drivere.htm
Der finder du fx også uninstaller til DX8 ;)

FIFA 2001 Frequently Asked Questions >>
http://retailsupport.ea.com/tech_support/game_detail.cfm?id=55398

\"When I run the game I get an error message, crash lockup and/or I get booted back to my desktop. How can I fix this?..\"

Make sure to close out all background tasks prior to starting the game. You can end background tasks by holding down the Ctrl key and the Alt keys, then while holding down those two keys press the delete key once. Doing this will open a Close Program menu. Two things in the Close Program window will need to remain untouched; these are Explorer and Systray. To close out the other background tasks, you will need to move your mouse pointer over each of the names in the close program window. Then click on that name and you should notice that name is now highlighted. After clicking on that name, click on the end task button. The close program menu will disappear and you will need to repeat this process over again until only Explorer and Systray are the only programs left in the close program menu. Finally, make sure that you have up-to-date sound and video card drivers, if the problem persists after closing your background tasks.

/Xtom` =)
Avatar billede -ms- Nybegynder
31. december 2000 - 15:12 #15
Jeg har fundet ud af at spillet virker (jubii) men det tager bare ca. 7-10min fra jeg har trykket på ikonet til min comp begynder at starte spillet op.

Er der nogle forslag til hvad man kan gøre ved det?

MS
Avatar billede xtom2 Nybegynder
31. december 2000 - 15:17 #16
Kører du den fra CD?
Hvilke indstillinger har du sat for dit CD-drev?
Avatar billede -ms- Nybegynder
31. december 2000 - 15:31 #17
Ja jeg kører med CD men jeg ved ik noget om indstillingerne for drevet.

MS
Avatar billede xtom2 Nybegynder
31. december 2000 - 15:35 #18
Højreklik på \'Denne Computer\'
Vælg Egenskaber
Vælg Enhedshåndtering
Markér dit CD-ROM drev
Højreklik > Egenskaber > Indstillinger
Avatar billede xtom2 Nybegynder
28. februar 2001 - 12:12 #19
Hvad blev løsningen?
Avatar billede -ms- Nybegynder
28. februar 2001 - 12:28 #20
Still aint working.

Men til marts får jeg ny comp, så kan det jo være det virker, det håber jeg ihvertfald.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
28. februar 2001 - 12:32 #21
Ehm ok.. sjov pointfordeling i betragtning af dit problem ikke er løst..
Avatar billede -ms- Nybegynder
28. februar 2001 - 14:10 #22
og?