Avatar billede tsl77 Nybegynder
24. september 2003 - 22:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at gemme billeder fra nettet i andet end .BMP

Hejsa,

Jeg sidder med et problem der handler om at gemme billeder fra Internettet i andet end .BMP formater.
Jeg sidder med 2 computere, den ene kan jeg KUN gemme den pågældende billede fil i .BMP, imens jeg ingen problemer har, på den anden hvor jeg sagtens kan gemme den i .JPG som er den filtype jeg ønsker.
Jeg har gennemgået min advanced menu under internet indstillinger, og det er de samme indstillinger der er indtastet.

Er der nogle forslag på dette? :)

Mvh

Thomas.
Avatar billede chalde Seniormester
24. september 2003 - 22:57 #1
Slet tempory internetfiles Funktioner -> internetindstillinger -> Slet filer + offline filer
http://www.eksperten.dk/spm/367156
Avatar billede tsl77 Nybegynder
24. september 2003 - 23:02 #2
Det er guld! takker :)
Avatar billede chalde Seniormester
24. september 2003 - 23:03 #3
Det var så lidt, simpel og mærkelig løsning, men den virker :-)
Tak for point.