Avatar billede hanne_hoffmann Nybegynder
24. september 2003 - 15:14 Der er 2 kommentarer

Kompatibel toner Lexmark/HP

Er Lexmark-toner Optra R (nr. 1382150) og Optra S (nr. 1382925) på nogen måde kompatible med én eller anden HP LaserJet-printer?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. september 2003 - 15:19 #1
Kort sagt: Nej.

HP bruger i dag en helt anden type tonere - typisk EP-52, der er MEGET forskellig fra Lexmarks printere.

De to nævnte lexmark partroner er i øvrigt alt for store til at kunne gå i nogen HP printere
Avatar billede thill Nybegynder
27. september 2003 - 01:23 #2
Ole har ret, du kan ikke bruge dem til HP, men din Optra R kan du godt bruge i IBM's 4049, 4039-10+ hvis du skulle kende nogen der stadig har en af dem.