Avatar billede moneyman Nybegynder
24. september 2003 - 12:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Google.com

Hejsa alle sammen.

Er der et tricks til at få en hjemmeside ind på siden.

Jeg har haft mine hjemmesider et godt stykke tid, der er link en dels steder fra til siden, men de figurerer ikke på deres side.

Jeg har også prøvet manuelt at tilføje dem, men de er der stadivæk ikke.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. september 2003 - 12:20 #1
Hvis du har lavet noget galt på dit website, så kommer du aldrig på google.com.

Hvis du tilmelder dig Dmoz, så skulle der være en chance for at komme på google.com.

Link: http://www.dmoz.com/

/per
Avatar billede moneyman Nybegynder
24. september 2003 - 12:22 #2
noget galt? hvordan mener du?
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. september 2003 - 12:25 #3
Der er mange ting du kan gøre.

1. indhold er kongen, meget indhold er godt og jo mere indhold du har jo bedre. Lav unikt indhold.

2. links til din side. Google lever af links, jo flere eksterne links du kan få til din side jo bedre placering vil du få. Skal links ved at skrive til andre sites hvor dit indhold komplementere deres og få dem til at linke til dig.

3. indterne links er vigtige, link dit site op så alle sider kan nos med tre klik med musen og så alle sider hen mindst tre links der peger på sig.

4. optimering til søgeord er også vigtigt. Sørg for at identificere de vigtige søgeord, og optimer siderne til disse.

Dette var bare lidt af det du kan gøre, vendt tilbage når du er klar til mere
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. september 2003 - 12:26 #4
Med noget galt menes at du måske har lavet noget af det google straffer, f.eks. tekst med samme farve som baggrundsfarven (også selvom den tekst sidder oven på en celle med en anden baggrundsfarve) eller tekst med en meget lille skrift, osv osv
Avatar billede razor Nybegynder
24. september 2003 - 12:31 #5
Hvad er URL'en til den side du forsøger at tilføje?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. september 2003 - 12:32 #6
Du kan læse mere om emnet her: http://www.joyzone.dk/sw321.asp

/per
Avatar billede gizp Nybegynder
24. september 2003 - 12:37 #7
Har du prøvet denne side: www.google.com/addurl.html

Det har ihvertfald virket de gange jeg har prøvet...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. september 2003 - 12:56 #8
1. Der går noget tid efter du har brugt www.google.com/addurl.html før google begynder at indeksere dine sider.
Avatar billede moneyman Nybegynder
08. oktober 2003 - 12:14 #9
Tak for hjælpen
Avatar billede thorus Nybegynder
29. januar 2004 - 02:37 #10
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. januar 2004 - 14:33 #11
Kik på artiklerne, jeg har skrevet en del om dette emne