Avatar billede rossonero Nybegynder
24. september 2003 - 11:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer fuldt vindue

Hvis man går ind på en homepage og ønsker at åbne et link i et nyt vindue, kan man jo højre klikke, og vælge den skal åbne i nyt vindue.

Det nye vindue er dog minimeret .. så spørgsmålet er hvordan man får den automatisk til at åbne det nye vindue maksimeret.
Avatar billede detnemt Nybegynder
24. september 2003 - 13:01 #1
Hvis du maksimerer alle browservinduer og derefter lukker alle sammen, burde de åbne maksimeret næste gang..
Avatar billede detnemt Nybegynder
24. september 2003 - 13:06 #2
rettelse...
det nye vindue skal du trække i den størrelse du ønsker, derefter lukkes alle browservinduer... HUSK, det vindue du ændrede størrelse i, skal være det sidste vindue der lukkes..så skulle det gerne virke.

Mvh. Kim.n
Avatar billede rossonero Nybegynder
24. september 2003 - 15:37 #3
Jo tak for svaret - men søger en måde hvorpå man kan indstille det i windows på en eller anden måde. Har ekstrem mange pc`ere dette skal gøres ved

Iøvrigt synes jeg nu heller ik det virker ...
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. september 2003 - 23:40 #4
Træk vinduet ud til maksimeret. Hold CTRL tasten nede og luk vinduet, så har det den størrelse næste gang.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
01. oktober 2003 - 13:13 #5
Takker for point:)