Avatar billede chalde Seniormester
24. september 2003 - 11:15 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Er norton systemworks værd at bruge penge på?

Som overskriften siger, er norton systemworks værd at smide penge efter?
Hvad er godt/dårligt ved det?
Avatar billede hcma Novice
24. september 2003 - 11:26 #1
Er alle pengene værd. Hvis du f.eks. køber Norton Antivirus og Norton Ghost hver for sig, overstiger det prisen på Systemworks.
Jeg købte mit via nettet i USA og betalte ialt incl. fragt ca.kr. 400,-
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. september 2003 - 11:58 #2
Jeg har aldrig brudt mig om Systemworks, den blander sig for meget i programmer, sløver computeren fordi den skal ned og snuse til det der sker.
Jeg ville såmænd gerne anbefale dig et andet, men der findes så mange der kan lave det samme, blot smartere.
Norton antivirusprogram er fin nok, der har de deres force.
Avatar billede chalde Seniormester
24. september 2003 - 12:01 #3
Har norton internet security i forvejen, så om det var med, gjorde ikke den store forskel.
retaxes -> Har du et billigere/gratis alternativ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. september 2003 - 12:04 #4
Jeg ville såmænd gerne anbefale dig et andet, men der findes så mange der kan lave det samme, blot smartere.
Nej, det har jeg ikke lige ved hånden, men der findes mange små programmer som freeware som kan lave utroligt meget arbejde med computeren.
Avatar billede chalde Seniormester
24. september 2003 - 12:06 #5
Ok. Jeg må ud og lede.
Lader lige spg stå åbent lidt endnu. Men tak begge to ind til videre.
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. september 2003 - 12:06 #6
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. september 2003 - 12:08 #7
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. september 2003 - 12:15 #8
Avatar billede i_am_gates Nybegynder
24. september 2003 - 16:16 #9
det kommer an på hvad du skal bruge det til. men Norton er altid i TOP!
Avatar billede chalde Seniormester
24. september 2003 - 17:11 #10
Skal bruge det til alm vedligeholdelse af windows og småtweaking.
Avatar billede terminator Nybegynder
25. september 2003 - 16:54 #11
Så køb det.....du vil ikke fortryde :o)

retaxes>>> Hvis du skal have programmer der kan det samme som Norton SystemWorks, så vil alle de forskellige programmer du skal bruge jo fucke pc'en totalt op.....Nej så hellere et stærkt produkt fra nogle der kan finde ud af hvad de laver. Men ok, hver mand sin smag...and no hard feelings :o)
Der findes jo mange gode progs. Hvilke hentyder du til som kan det samme....blot smartere ?

terminator
Avatar billede terminator Nybegynder
25. september 2003 - 16:57 #12
retaxes>>> Ok...kikkede på dine links. Tja hvorfor ikke. Men du ved det er ligesom med biler lidt groft opridset. En Toyota tør man godt købe, men KIA....bob bob :o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. september 2003 - 22:36 #13
Kia er ellers en nydelig bil, men kender den kun af udseende.
Avatar billede terminator Nybegynder
26. september 2003 - 10:22 #14
Ja, den er da flot :o) Det er sikkert også en dejlig bil, når man lærer den at kende.
Avatar billede chalde Seniormester
26. september 2003 - 11:24 #15
Hehe :-)
Jeg takker for jeres indlæg og foreslag. Smid et par svar.
Tror jeg venter og ser om småprogrammer kan gøre det jeg søger. Ellers må jeg punge ud!
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. september 2003 - 11:43 #16
gør op med dig selv om, hvilke programmer du har brug for til at holde øje med systemet, og så enten få dem som Freeware eller TryBefoeBuy for at se om det virker efter hensigten.
Hent også Scisoft Sandra og Dr.hardware, det er godt at ha' testprogrammer til systemet.
http://www.drhardware.de/english/pghpload.htm
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. september 2003 - 11:44 #17
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. september 2003 - 11:44 #18
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. september 2003 - 11:45 #19
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. september 2003 - 11:46 #20
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. september 2003 - 11:47 #21
Avatar billede chalde Seniormester
26. september 2003 - 11:49 #22
Bruger sisoft og mbm, men dr.hardware og de andre kendte jeg ikke. Takker endnu engang :-)
Avatar billede hcma Novice
26. september 2003 - 13:10 #23
her er en oversigt over nogle små, gode, gratis og reklamefri programmer, som er gode til at holde sin pc fri for spyware, vira, rester af afinstallerede programmer o.s.v.
http://www.hcma.dk/spyware_osv.htm
Avatar billede chalde Seniormester
27. september 2003 - 11:55 #24
Jeg takker. Hvis der er nogle der føler sig overset ang. point må de lige råbe op.
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. september 2003 - 15:14 #25
jeg siger også tak for pointene..