Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 00:56 Der er 11 kommentarer

HVAD betyder DET her ?

ADODB.Recordset.1 error '800a0bb9'

The application is using arguments that are of the wrong type, are out of acceptable range, or are in conflict with one another.

/vote/DUgallery30/admin/default.asp, line 15
Avatar billede nogetfx Nybegynder
24. september 2003 - 01:09 #1
Hvilken Db er det..? Access
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 01:11 #2
Ehhhh      asp ?
Avatar billede nogetfx Nybegynder
24. september 2003 - 01:13 #3
Ja, men hvilken DB skriver du til..?

I bund og grund betyder det at det du vil sætte ind i det felt ikke passer til format eller lign. Og det kan være mange ting..
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 01:15 #4
db ??  snak lige dansk her tak ,.,  database ja men ??
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 01:16 #5
linie 15 skriver    MM_rsUser.ActiveConnection = MM_connDUgallery_STRING
Avatar billede nogetfx Nybegynder
24. september 2003 - 01:18 #6
Ok, vil du lave et udtræk eller skrive til Databasen
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 01:18 #7
jeg vil logge ind ...    den åbner først admin siden og jeg skriver mine adgangs ting og så kommer den med den der fejlmælding ?
Avatar billede nogetfx Nybegynder
24. september 2003 - 01:24 #8
okay,men hvad gør linie 15... Kan du komme med lidt mere kode, du sætter vel det første lig med en variabel, men får den det..?
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 01:28 #9
ehhh never mind  .... fatter minus af det her ..  kan ikke en meter kode .. så jeg dropper det
Avatar billede nogetfx Nybegynder
24. september 2003 - 01:29 #10
Jamen er det ikke noget du koder selv..?
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 01:38 #11
nope ..  det er den her pakke http://www.duware.com/products/category.asp?iCat=6&nCat=Image%20&%20Gallery    og så den der hedder picks ,,,  men syntes ikke jeg kan logge ind