Avatar billede knudsenn Nybegynder
23. september 2003 - 23:02 Der er 39 kommentarer

hot or not DER VIRKER

har fundet en men den virker ikke ...  der må da være en af jer Hardcore's derude der lige har bikset en sammen som er freee :o)
Avatar billede xaxu Nybegynder
23. september 2003 - 23:03 #1
hvad snakker du om??

XaXu
Avatar billede knudsenn Nybegynder
23. september 2003 - 23:13 #2
et stykke hot or not vote system i asp.    man skal kunne sende sine egne billeder ind ..  har været inde på solutions2all.dk  men den der ligger derinde virker ikke ...  er der en der har en der virker ?
Avatar billede acidrunner Nybegynder
23. september 2003 - 23:15 #3
Er det noget ala www.hotpeople.dk du søger.....?
Avatar billede knudsenn Nybegynder
23. september 2003 - 23:17 #4
Hmm hot or not lyder skisme som hotpeople... ja for dulen ,,  har du noget liggende .. ?
Avatar billede cdc Novice
23. september 2003 - 23:19 #5
Avatar billede acidrunner Nybegynder
23. september 2003 - 23:19 #6
Har en kammerat der engang havde noget liggende, tjekker det lige til imorgen, men ellers tjek da ved hotpeople selv.... :o)
Avatar billede knudsenn Nybegynder
23. september 2003 - 23:23 #7
hehe  acidrunner...  jeg kan knap nok selv lave min gbook i php.  og jeg tror ikke at hotpeole vil ud med koden hehe  :oP
Avatar billede knudsenn Nybegynder
23. september 2003 - 23:25 #8
cdc  man skal kunne vote...
Avatar billede matz Nybegynder
23. september 2003 - 23:37 #9
knudsenn >> Den på solutions2all.dk virker hvis du selv retter de små fejl som der er i systemet. Jeg har fået det til at virke.
Avatar billede knudsenn Nybegynder
23. september 2003 - 23:42 #10
matz..  men hvad er der galt med den ?  kan du hjælpe ?
Avatar billede matz Nybegynder
23. september 2003 - 23:43 #11
Tjaam jeg kan sige at der er noget galt med datetime i Mysql filen. Og der er os noget galt med Showprofile filen, hvis du kan asp vil du let kunne finde det
Avatar billede knudsenn Nybegynder
23. september 2003 - 23:46 #12
ehhh    kan lige knap nok lave min egen php gbook  og så er det det ..  men har du ikke de filer der er rettede ?
Avatar billede cdc Novice
23. september 2003 - 23:55 #13
knudsenn--> det kan man da også: http://www.duware.com/demos/DUpics/
Avatar billede matz Nybegynder
23. september 2003 - 23:57 #14
knudsenn >> Istedet for jeg sender dig filerne, hvorfor sætter du dig så ik ind i asp og ser om du kan løse opgaven selv...den er er ret simpel... Så kommer du jo os til at have et kendskab til asp.
Avatar billede knudsenn Nybegynder
23. september 2003 - 23:59 #15
sætte mig ind i asp...  det er vist lig at give  den gas,,,  fatter ikek det kode fis.. det eneste jeg er god til er at ændre dem til mine behov,,, men hvis du ikke vil hjælpe så ok :o)
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 00:00 #16
CDC  sorry  ma bad...  tester lige om jeg kan rive det rundt
Avatar billede cdc Novice
24. september 2003 - 00:03 #17
Avatar billede matz Nybegynder
24. september 2003 - 00:04 #18
knudsenn >> Jeg hjælper skam ved at sige du skal sætte dig ind i det ;) Du vil lære meget ved det. Det er jo ik nok bare at kunne installere et system på et webhotel.

prøv at se lidt på www.html.dk
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 00:13 #19
har ikke tiden til at sætte mig ind i asp--  så det må blive en tilsæt vand løsning ...  prøver lige det der duware.. men det ser sku slemt ud
Avatar billede netro Nybegynder
24. september 2003 - 16:07 #20
Jeg har lavet et magen til det, du ser på www.hotpeople.dk (når du er logget ind). Det har de samme funktioner, udskriver billeder binært, og er baseret på en MySQL-database. Men helt ærligt lyder det ikke som om, du vil kunne finde ud af at tilpasse det til dit eget system.

"...jeg kan knap nok selv lave min gbook i php."

Så det er der vist ingen idé i...
Avatar billede matz Nybegynder
24. september 2003 - 16:13 #21
Derfor jeg os siger at han lige skal sætte sig ned og læse lidt om det ;)
Avatar billede sixer Nybegynder
24. september 2003 - 16:19 #22
Avatar billede matz Nybegynder
24. september 2003 - 16:21 #23
sixer >> Der er os fejl på det script der.
Avatar billede cdc Novice
24. september 2003 - 16:27 #24
duware virker ! man skal bare lkave om på grafikken så kører det, ment og gratis, uden at begynde at rode i koden

/cdc
Avatar billede netro Nybegynder
24. september 2003 - 16:49 #25
matz -> Havde ikke læst dine indlæg, men jeg er enig med dig. Hvis man ikke formår at lave noget selv, må man enten lære det eller betale sig fra det (og nej - ikke med Exp-points) ;o)
Avatar billede matz Nybegynder
24. september 2003 - 17:37 #26
Det er rigtigt ;)
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 17:41 #27
HAr i noget der viker eller ej von ander' ?  så skal jeg sku nok få det til at virke... dupics  virker ikke efter hensigten ,,,
Avatar billede netro Nybegynder
24. september 2003 - 18:09 #28
Hvis vi har noget, der virker, skal du nok få det til at virke?
Prøv lige at læse din egen kommentar ;o)

Men jo - som sagt har jeg det. Og det virker upåklageligt, hvis du retter de nødvendige linier.
http://www.opfinderen.dk/hotornot.dat
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 18:17 #29
netro  hehe  ups  takker.    kunne man måske få et lille spark i rumpen ala hvad skal jeg starte med at gøre..  skal det hele i en fil eller ? og skal der oprettes en masse sider ?
Avatar billede netro Nybegynder
24. september 2003 - 18:35 #30
Problemet er, at det "lille spark", du vil have, meget hurtigt udvikler sig til, at jeg selv kommer til at sidde og tilpasse det hele for dig.

Ved du f.eks., om din udbyder understøtter brug af MySQL, og kan du i så fald finde ud af at administrere denne?
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 19:13 #31
ja der er mysql    hvis der er en der har en der virker  skal jeg jo bare erstette  lidt tekst og lidt mail fis.. den der hot or not ... var jo nem at redigere i .. men der var jo noget der manglede.. så derfor ??  men ellers bare glem det....
Avatar billede netro Nybegynder
24. september 2003 - 19:20 #32
Ok, så glemmer jeg det. For jeg kan godt se, hvad det fører til.
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 19:41 #33
det eneste jeg ber om er en skabelon hvor jeg bare skal navn,,,  dette var muligt ved hot or not dimsen ..  men der var jo noget kode forkert...      kan bar ikke sorstå at der ikke en en der har noget liggende der virker ... i filer..
Avatar billede netro Nybegynder
24. september 2003 - 19:50 #34
Ja, men jeg har ikke lavet koden til fri distribution med hjælpefiler og færdige eksempler. Det er rå kode, der er tilpasset mit system, og nu skal tilpasses dit. Og den tilpasning må du selv stå for.
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 20:28 #35
oki  så  og koden er den der stå i dat filen ??
Avatar billede netro Nybegynder
24. september 2003 - 20:33 #36
Ja, bortset fra login-systemet. Man skal være logget ind for at kunne stemme.
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 20:44 #37
dvs..  der kun mangler et login system med admin osv. ?
Avatar billede netro Nybegynder
24. september 2003 - 21:51 #38
Ja - adminmodul, upload af billeder osv. foregår fra andre filer.
Avatar billede knudsenn Nybegynder
24. september 2003 - 22:49 #39
får jo aldrig fat i et adminmodul upload osv..  med mindre at jeg kan bruge det fra hotornotdimsen ?