Avatar billede machen87 Nybegynder
23. september 2003 - 15:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Techno og viden

hey eksperter...

jeg har et projekt i skolen om technokulturer...

det ville værer super hvis kunne finde nogle sider eller hvis i selv har en viden om emnet... ex hvem der startede det og hvordan det startede,, og hvorfor alt sådan noget !! der er 150 point ude !!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. september 2003 - 16:09 #1
den første techno sang var vist "popcorn" (kan ikke lige huske hvem der lavede den)
Avatar billede neander Nybegynder
23. september 2003 - 16:13 #2
jeg kan ikke få siderne til at virke her hos mig, men prøv lige om du kan se de her sider:
www.trancetunnel.dk
www.techno.dk
Avatar billede neander Nybegynder
23. september 2003 - 16:24 #3
Der er vidst strømsvigt, derfor kan du nok heller ikke se siderne.
Avatar billede acidrunner Nybegynder
23. september 2003 - 19:36 #4
Hej "Machen87"
Kan nævne et lille udpluk fra en udsendelse fra DR 1 for et stykke tid siden.....Det hele startede i Detroits undergrund i starten af '81, dengang var "Elektronisk-musik" så forbudt at de "bands" der var heldige at få lov til at lave, eller selv producerede, den "elektroniske-musik", valgte at bære fuld ansigtsdragt på under forskellige interwives osv. men kan desværre ikke huske så meget mere, da det var i 2 afsnit, og jeg så desværre kun det første....
Men du kan tjekke tidligere førnævnte adresser, og så en helt ny her www.techno4ever.dk hvor du eventuelt også kan spørge.....
Håber du finder svar på dit søgen..... :)
Avatar billede neander Nybegynder
23. september 2003 - 20:43 #5
nå, nu kan jeg se at trancetunnel er kommet op og køre igen. Måske du kan finde noget relevant stuff der?
Avatar billede htmlkongen Novice
23. september 2003 - 21:11 #6
http://www.discogs.com/release/69281 her er noget fra 1992
Avatar billede htmlkongen Novice
23. september 2003 - 21:13 #7
http://www.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_trends_in_music_(1980-present) her er en tidslinje fra 1980 ' erne :P
Avatar billede htmlkongen Novice
23. september 2003 - 21:14 #8
http://www.stud.hum.ku.dk/iskov/info/FAQ-GB.HTM tror måske at siden er nede men her er noget om det frst i Danmark i 1983
Avatar billede machen87 Nybegynder
27. september 2003 - 16:02 #9
nej der er ingen ordenlige svar og det har overhoved ikk enoget med det jeg ville have svar på only fra Acidrunner men det er ikke et svar !! sry drenge jeg lukker spg !