Avatar billede hesv Nybegynder
23. september 2003 - 12:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen signal til skærm

comp. sender under opstart ikke signal til skærm. disk starter op, ingen bios "bip".
Har afprøvet 3 forskellige både agp og pci skærmkort.
Kan det være andet end bundkortet ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. september 2003 - 12:17 #1
Når der ingen bip er overhovedet, lyder det ganske rigtigt som bundkortet. De nyere bundkort bipper også hvis der er cpu fejl, så hvis du har prøvet at resette bios vha jumperen på bundkortet, er det nok et nyt bundkort.
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
23. september 2003 - 12:23 #2
har haft samme problem, men efter at have prøvet at tage ram ud tryk det hele på plads, har jeg til sidst fået skærmen med.
Avatar billede hesv Nybegynder
23. september 2003 - 12:36 #3
tonnybrandt>det hjalp desværre ikke jeg prøver med nyt bundkort
karstenlaursen>hjalp desværre ikke