Avatar billede dj_cooler Nybegynder
22. september 2003 - 20:05 Der er 11 kommentarer

Er her nogle DJ eller ligene som kan hjælpe mig lidt

Hej

Jeg ville bare lige høre, om der er nogle som kender/har erfaring med et rigtig godt program til at mixe med? Da jeg er dj men ikke kender noget program, men har fundet ud af at jeg nok skal købe et. Så det ville være dejligt hvis der er nogle som kender nogle links til nogle sider til forskeligt mixe programmer, så jeg har noget at vælge imellem.

MVH
/DJ_Cooler
Avatar billede htmlkongen Novice
22. september 2003 - 20:09 #1
Cubase er kanon hvis du læser tutorials
Logic Audio er også kanon godt.

Begge programmer er prof!!
Avatar billede dj_cooler Nybegynder
22. september 2003 - 20:15 #2
Jeg havede mere tænkt noget ligesom en doubbelt cd afspiller eller ligene.
Avatar billede thesqunk Nybegynder
22. september 2003 - 20:20 #3
Du kan bruge et DJ program der hedder Traktor. Her kan du tilføje dine mp3'er i to forskellige afspillere. Hvis du har brug for at gøre det med CD'er kan du jo bare rippe dem og lægge dem ind på din computer. Så ka du bruge dem på den måde. Ellers ved jeg ikke om det kan lade sig gøre at bruge dine CD-drev som sources.

http://www.downseek.com/download/21253.asp

\squnk
Avatar billede thesqunk Nybegynder
22. september 2003 - 20:21 #4
I evt. tilfælde af at linket ikke skulle virke:

http://download.com.com/3000-2182-10215051.html

\squnk
Avatar billede dj_cooler Nybegynder
22. september 2003 - 20:21 #5
Er der ikke nogle som kender nogle programmer.

MVH
/DJ_Cooler
Avatar billede phillips82 Nybegynder
22. september 2003 - 20:25 #6
Tracktor DJ er gude programmet, til det du skal bruge det til!
Avatar billede htmlkongen Novice
22. september 2003 - 20:28 #7
Der er også Ejay ;)
Avatar billede dj_cooler Nybegynder
22. september 2003 - 20:33 #8
Jeg vil gerne have mulighed for at "srache" på det musik jeg spiller, hvis det er muligt.

MVH
/DJ_Cooler
Avatar billede htmlkongen Novice
22. september 2003 - 21:55 #9
Det kan du også i Cubase. Og du kan ligge delay på imens det lyder feeeee :P
Avatar billede thesqunk Nybegynder
24. september 2003 - 17:13 #10
Du kan osse scratche i traktor.
Avatar billede thesqunk Nybegynder
24. september 2003 - 17:15 #11
Jeg skal i praktik i næste uge, og er ikke sikker på at komme på exp.dk i den nærmeste fremtid. Så her er lige et svar hvis..

\squnk